Bubliny 4K Historie změn --- 1.61 --- 2020-01-09 / upravena velikost cache pro Calibri na 1024x2048 (opravuje cukání menu na některých starších počítačích) 2019-10-05 / oprava obrovských hodin, pokud hráči zemřeli při jejich objevení / default timelimit opraven z 90 000 s na 90 s (lvl už byly ok) 2019-10-04 / doladěno navazování trubek 2019-10-03 / kostka trubky přesunuta na bezpečnější pozici 2019-09-19 / zobrazení složeného kouzla už se nemění podle aktuálního symbuf 2019-09-18 / opraven proužek na hraně kostek s lanem --- 1.6 --- 2019-03-20 / drobné úpravy okrajů mramorových kostek 2019-03-19 / barevné korekce v abecedních levelech 2019-02-21 / rozsáhlé barevné korekce levelů 2019-02-19 / EMB-Edit 0.36 2019-02-18 / EMB-Edit 0.35 / ve všech levelech zrevidována průhlednost 2019-02-17 / vypnuto ztmavování u kostek s průhledností 2019-02-15 / opraven nesprávný rozměr redalertu s vypnutými okraji 2019-02-11 / opravena zaseklá animace praskání bubliny s drakem na konci levelu / opraveno zmizení nápovedy ve chvíli, kdy se zhmotnil druhý drak 2019-02-10 / opraveno mizení draků, kteří jsou právě v bublině 2019-02-01 / úpravy levelů: billboard* bunnny* disk* gappa* / registry používají cestu /Eriador Games/ 2019-01-31 / úpravy levelů: blue* 2019-01-30 / na konci levelu se živí draci "teleportují" pryč s bílým blastem 2019-01-29 / opraveno nežádoucí přepnutí blendmodu HUD při redalertu (z 24.1.) 2019-01-28 / aktualizovaná verze manuálu 2019-01-27 / zpomalování šikmo letících rychlých bublin už nezpůsobuje zatáčení 2019-01-26 / nové kouzlo Rozprsk (3322) / opraveno brždění rychlých bublin s malým movex 2019-01-25 / zkompilováno s podporou XP / zapínání výpisu fps přesunuto na F12 (jen ve hře) 2019-01-24 / mírná optimalizace vykreslování lpd3dxSprite ve hři i v menu 2019-01-15 / další vizuální úpravy levelů (ufo, stavba, comby, ...) 2019-01-14 / nové kouzlo Motýlifikace (3311) / neviditelnost přesunuta na 2244 2019-01-13 / nová kouzla: Ovoce navíc (2134), Symboly navíc (2431), Míření (3142) a Zpomalení nepřátel (4132) / drobné související změny (y-brždění rychlých bublin, gamePointer) 2019-01-12 / znovu upravena cena ovoce a jeho velikost (nejmenší jsou teď hrozny) 2019-01-11 / další vizuální úpravy levelů (ascii, skinny, castle) 2019-01-08 / opravena inicializace stínů potvor (některé občas neměly stín) 2019-01-02 / nová kostka s dračím okem nacpaná do levelů 2018-01-01 / výpis fps má samostatné nastavení a klávesu I a vypisuje game_steps 2018-12-31 / zmražené potvůrky se vykreslují zabarvené doběla pomocí mlhy 2018-12-30 / optimalizace: lpd3dxSprite->Begin a End přesunuty do Game::Paint / další úpravy levelů 2018-12-29 / opraven nežádoucí aditivní mód při redalertu po fireballu / vynucené smazání kouzelné nápovědy po změně symbufferů 2018-12-28 / rozbíjení zmražených potvor dotekem / přidaný rozbíjecí zvuk / zmražené potvory se vykreslují trochu světlejší / firebally se vykreslují nadvakrát v aditivním režimu / všechny dočasné bonusy trochu prodlouženy / drobná korekce nápovědy pro kouzla - nepřepisovat prázdnou 2018-12-27 / oprava chybějících textur kostiček na některých VGA (rhw = 1) / upraveny hradní levely / zmražené potvory jsou neškodné 2018-12-25 / sbaleny upravené datové soubory / upraveny další levely / překresleno pozadí gappa / upraveny kostky u gappy (chyběla průhlednost) / prodloužen interval králičích explozí 2018-12-24 / nápověda pro kouzla uspokojivě funguje / název, ikona i titulek změněny z HD na 4K 2018-12-23 / přidáno skákání po rychlých bublinách / připravena položka v menu pro nápovědu ke kouzlům / symbolové bubliny obsahují volitelný hint, který vypisují / zatím se zobrazuje pouze hint "+250" 2018-12-22 / nové šachové kostky / upraveno několik levelů 2018-12-21 / kritérium odrážení od bublin zpřísněno na 20 (půl bubliny) / při otáčení na kraji obrazovky se drak neposouvá dál od kraje 2018-12-20 / zpřísněna kritéria pro odrážení od bublin (o čtvrt bubliny) 2018-12-19 / experimentální odrážení od bublin (stále s praskáním) 2018-12-14 / další drobné úpravy levelů 2018-12-12 / EMB-Edit 0.30 2018-12-11 / EMB-Edit 0.29 2018-12-10 / symboly složeného kouzla probliknou i uprostřed obrazovky 2018-12-09 / upraveno několik levelů / přidáno okamžité překreslení skóre po kouzlu "Výměna bodů" 2018-12-07 / redalert se omezuje čistě na herní plochu bez bočních okrajů / zmenšena separace audio kanálů (z 9500 na 2500) 2018-12-06 / upravena velikost a vyskakování scorelabels / upraveny kostky stripes / EMB-Edit 0.25 2018-12-05 / zoptimalizován počet trojúhelníků potřebných pro interpolace 2018-12-04 / opraven výpočet interpolace gradmap na pravém okraji plochy / kostky se znovu dělí na proměnlivý počet trojůhelníků 2018-12-03 / Map::DrawVB - gradmap se přizpůsobuje plošinkám / všechny kostky se zatím dělí na 8 trojúhelníků / velikost hlášky o bonusech se přizpůsobuje rozlišení 2018-12-02 / Map::DrawVB - interpolace masek vertexů přes gradmap 2018-11-30 / Map::DrawVB - plynulejší interpolace masek vertexů 2018-11-29 / Map::DrawVB - test s průhledností z vertexů 2018-11-28 / Map::DrawVB generuje plynulé přechody (x nebo y) 2018-11-27 / Map::Trans2Mask a další přípravné změny 2018-11-26 / Map::DrawVB - opraven příznak dealokace, průhlednost a maska / upravený vítr v enter5 2018-11-25 / opravena chyba u létání červeného motýla z 21.11. / u prvních 10 levelů zvýšeny časové limity / Map::DrawVB vykresluje správné kostky bez atributů / opravena chyba v souřadnicích textury u okrajů z 28.10. 2018-11-22 / polofunkční Map::DrawVB 2018-11-21 / proměnná map změněna na objekt (příprava na alternativní Draw) / endporty do bonusových levelů (tj. *6 a *7) se vykreslují žlutě / zrušeno nadbytečné vykreslování cíle endportu mimo obrazovku 2018-11-20 / texty v menu trochu menší (22), aktivní řádek se zvětšuje (24) / volitelné vertikální centrování výpisu fontu (menu a scorelabels) / redalert rozdělen na dvě vrstvy - víc ovlivňuje pozadí / EMB-Edit 0.24 2018-11-19 / EMB-Edit 0.23 2018-11-18 / změna: úvodní číslo levelu se zobrazuje už během fadeinu / u červeného a žlutého draka upravena průhlednost okrajů / kvůli "sekání" zmenšena pracovní cache pro futuru.r24 / používají se futura.r24 (hra) i futura168.r24 (fadein) 2018-11-17 / futura168.r24 nahrazuje font futura.r24 (kvůli číslu levelu) 2018-11-16 / přidána podpora zabarvení plošinek / scorelabels můžou být v různých velikostech a nepohyblivé / EMB-Edit 0.21 2018-11-15 / na startu číslovaných levelů se zobrazuje jejich číslo / EMB-Edit 0.18 2018-11-14 / velikost ovoce změněna na menší rozptyl / znovu upraven level asc2 / EMB-Edit 0.17 2018-11-13 / test různé velikosti ovoce 2018-11-12 / upraveny dřevěné kostky / upraven level asc2 / prohlížeč .emb souborů do Windows 2018-11-10 / přidána výjimka pro číslice na numerické klávesnici 2018-11-09 / ještě upraveno calibri.r24 a futura36.r24 / opraveno cukání o pixel u motýlů v bublině 2018-11-08 / podpora kombinování háčku, čárky, přehlásky a kroužku / upraveno a doplněno calibri.r24 2018-11-07 / vyřešeno psaní se shiftem a capslockem / opraveno chaotické chování při mačkání speciálních kláves 2018-11-06 / provizorní podpora české klávesnice (+ěščřžýáíé) 2018-11-04 / parametry w0 až w5 spouští hru v okně různé velikosti / opravena pozice hlavičky levelu ve 4:3 (bug z 27.10.) / změna výpočtu velikosti bublinového bufferu a časomíry / část kostek nahrazena detailnějšími verzemi 2018-11-03 / další kosmetická oprava - při pauze a alt-tabu byla tma (hra se totiž nepřekreslila) 2018-11-02 / opravena kosmetická chyba, kdy po "spadla klec" proběhl fadeout, ale hra se pak ještě na chviličku vykreslila neztmavená 2018-11-01 / zvuk při "spadla klec" přesunutý před fadeout 2018-10-29 / opraven bug (vertex buffer s okraji se cyklicky alokoval) / naplnení vertex bufferu přesunuto do konstruktoru Game 2018-10-28 / vykreslování okrajů předěláno na vertexy a přidáno ztmavení / otestována 4k grafika draků 2018-10-27 / nová položka v menu pro natahování obrazu u 16:9 / v souvislosti s tím upraveno coefx a délka položek v menu / registry přesunuty kvůli právům ve Win 10 do větve current user / pokud jsou okraje, kreslí se tam části z dolní lišty pozadí 2018-10-26 / opraveno powerof2 a velké textury fungují / velikost bublinového bufferu závisí na hcoef / zrušena nevyužívaná proměnna s_report / opravena nedůslednost v měření herního času (+- 1%) 2018-10-25 / test textury 2048 px 2018-10-21 / pozadí pod menu se přizpůsobuje rozlišení 2018-10-20 / ve 4k se zvětšuje jméno levelu a časomíra na hcoefnásobek 2018-10-18 / ve wide opravena pozice bublinového bufferu vlevo od draka / hlavička levelu posunuta o offset 2018-10-17 / přestěhováno do VS2013 / zrušeno version.h, verze přesunuta do resource.h / opraveno ubývání časomíry (špatná pozice) 2018-10-15 / konečně bez chyb a warningů / opraveno několik podezřelých drobností 2018-10-14 / snad vyřešeny problémy s fscanf_s 2018-10-13 / potýkání se se sizeof u char* 2018-10-12 / opraveno přetékání proměnné tclr 2018-10-11 / 1 error(s), 215 warning(s) 2018-10-10 / začátek konverze do VS2005 - strcpy_s, fopen_s, fprintf_s, ... / 3 error(s), 300 warning(s) --- 1.56 --- 2017-12-06 / opravy pro 4K rozlišení (pozice HUD) / u širokých monitorů se vnutí původní poměr 16x10 a černé okraje / opravena závislost velikosti dropsu (bublinek) na rozlišení 2017 ---- 2012 --- 1.55v --- 19. 4. / ukazatele bonusů při každé změně bliknou 17. 4. / přidány ukazatele trvání časově omezených bonusů / neviditelnost přesunuta na wwxx 13. 4. / zesílený (55) a upravený (kruh) repelent (smrt ho neresetuje) / oprava - oživený hráč (z 0 životů) je korektně vidět 8. 4. / opraven problém s přepínáním tasků v menu 7. 4. / dokončená revize manuálu 1.10 5. 4. / opraveno špatné bodování cizích draků a králíka 29. 3. / všude v menu je možné používat enter, numenter i space / opraveno zaseknutí varovných hodin při spuštění redalertu 28. 3. / do menu přidáno "Klávesy ve hře zobrazovat / nezobrazovat" / ukládá se nastavení keyhint, catchy a changepass 27. 3. / při druhém oživení draka už se u druhého neobjeví klávesy / v menu lze používat i Enter a / z numerické klávesnice / zpomaleno blikání u nezranitelnosti / trochu viditelnější neviditelnost =) 26. 3. / upravena průhlednost rozložení kláves / "Úroveň vyčištěna!" / lehce upraveny úvodní levely 25. 3. / přidáno zobrazování kláves přímo ve hře 24. 3. / opraven bug, kdy noví toppers byli průhlední / z projektu vyhozeno mmgr 23. 3. / hitx částečně nahrazeno novou vlastností margin / upraveny hodnoty stable u králíka, draků a lehce i jinde / interval vybuchování králíka lehce znáhodněn 22. 3. / praskání králíka - grafika je snad komplet! / králičí maso se točí ve směru letu / opraven bug u králičího otáčení / do cantgolr přidáno hitx - potvory můžou chodit blíž ke zdi 21. 3. / grafika nafukování králíka 19. 3. / grafika králíka v bublině 17. 3. / dokončen prototyp králíka zepředu 12. 3. / létající králičí kalhoty 11. 3. / létající králičí pracka 10. 3. / králík chodí i doprava 7. 3. / hrubý základ nové verze EMB editoru v HTML5 5. 3. / upravena pozice dropsu při rozbití vejce a průhlednost bílku =) / druhá verze králičí chůze 3. 3. / králík chodí doleva 2. 3. / nehybný prototyp králíka 27. 2. / bouchání na bublinu ještě upraveno - všichni draci komplet 26. 2. / animace zeleného draka v bublině 21. 2. / poslední dvě hd kostky - konečně je dokostkováno / předělána animace rozbíjení vejce 15. 2. / další 2 hd kostky (kořínky a křoví) 14. 2. / další 2 hd kostky (sliz) 13. 2. / další 3 hd kostky (reddawn) 12. 2. / ledové hd kostky 10. 2. / umírání draků je přece jenom trochu animované 5. 2. / hd drak zepředu 4. 2. / sněhová hd kostka 3. 2. / dalších 5 hd kostek 2. 2. / překompilovaný msmab.exe / nový ukázkový level enter0 je default při prvním spuštění / průhledné kostky změněny z 0x80 na 0xa0 / velikost scorelabels už by měla být závislá na rozlišení / předěláno umírání draka - jen mizí s dvojitým bubbleblastem / nový lepší hd drops s proměnlivou velikostí 29. 1. / utilita embstat (náhrada za mabstat) 28. 1. / další 3 hd kostky 27. 1. / plivání a skákání doprava - pohyb draků je komplet / hd fireball 26. 1. / u draka předěláno plivání doprava 23. 1. / další 2 hd kostky 22. 1. / dalších 5 hd kostek 21. 1. / hd nebulus doprava 20. 1. / dalších 12 hd kostek 19. 1. / dalších 8 hd kostek 18. 1. / dalších 6 hd kostek 14. 1. / tweakování grafiky a animace všech draků (ftgs 20 nebo 28) 7. 1. / hd draci chodí i doprava 6. 1. / hd draci chodí doleva trochu jinak 2012 ---- 2011 30.12. / hd nebulus doleva 23.12. / hd nebulus v bublině 1.10. / hd hrozny / opravena opačná rotace třešní 25. 7. / hd jahoda 29. 6. / hd ostružinomalina 24. 6. / hd rubín --- 1.54v --- 24. 3. / prototyp hd králíka na 32 frejmů 16. 3. / hd zelený drak skáče a plive doleva 10. 3. / hd zelený drak chodí doleva 2. 3. / hd lemon 25. 2. / další várka hd kostek (cracks) 24. 2. / nová verze pozadí s dragmanem 23. 2. / wallpaper s hd dragmanem 10. 2. / číslo verze je vidět v hlavním menu / po tuhém boji funguje mezi levely fadein a fadeout / doladěna pozice bublinového bufferu 2012 ---- 2011 --- 1.53v --- 22.10. / hd třešně 20.10. / hd kachna v bublině 27. 9. / hd kachna zprava 25. 9. / hd kachně už se při chůzi nezvětšuje hlava =) 24. 9. / opraven starý bug s otáčením kachny u zdi vpravo / opraven neurčitý bug se zaseklým fastzombem v blew1 23. 9. / hd kachna zleva 22. 9. / hd zombi i v bublině 21. 9. / hd zombi 10. 9. / všichni sprajti se vykreslují s motion blurem! / frejmy v bublině budou jen v jedné verzi pro oba odstíny bublin 9. 9. / hd motýli 7. 9. / Murray má za sebou rotující záři / dokresleny hd symboly 5. 9. / opraveny deformace draků při vykreslování na hraně obrazovky / hypotetické kostky nad obrazovkou hážou na první řádek stín / symbuffer se vykresluje i ve wide a dělá efekt při složení 4. 9. / opraveny rects symbolových bubliny a bublifuku / symboly lze používat v hd / motýli začínají mávat v různé fázi 1. 9. / konečně hd bubliny =) 30. 8. / další kostky 26. 8. / dokreslen banán a zase něco kostek 12. 8. / hd banán ve vývoji 10. 8. / hd murray, hd kachna ve vývoji 8. 8. / drobné mutace grafiky draka a kostek 2011 ---- 2010 --- 1.52v --- 20.11. / i draci už můžou používat novou grafiku (zatím jeden frame =) 28.10. / celé menu mění velikost písma podle rozlišení / tmavost pozadí se nastavuje osmistupňovým sliderem / grafika rozdělena na více fakedirů (menu, back, misc, sprites) / alfa stínu ovoce už taky závisí na ovoci / vanish endportu a gameover může trvat různou dobu / opraven refresh životů po zadání špatného hesla 27.10. / opraveno padavče při přechodu do dalšího levelu s posledním drakem / vypreparován monsterbehind a checkbehind 25.10. / hypotetické kostky za levý okrajem obrazovky hážou stín / opraven interval v hurry-up pípání / zvětšeno default zrychlení draka z 24 na 29 / opravena resurrekce zeleného / opět zprovozněno hiscore 24.10. / něco nové grafiky ovoce a související úpravy kódu / opraveny překlepy v hintech / překopáno pozadí siren 23.10. / hra zrychlena o 20% / někteří sprajti už jedou v dočasné hd grafice! / "spadla klec" dělá 2s fadeout a už na nic nečeká / screenshot dělá i klávesa PrintScreen / přidany alias pro scrolllock 22.10. / vypisuje se "Spadla klec" a čeká na klávesu / "Pauza" má taky vlastní výpis 21.10. / přeformátován výpis hlavičky levelu (4:3 i wide) / zvětšena textura redtimeru (prosvítal okraj) 20.10. / konflikt kláves se v menu vypisoval modře a ne červeně / většina kláves má zobrazovatelný alias (šipky a podobně) / opraveny chyby v průhlednosti podkladu v menu 19.10. / přeformátovány úvodní texty (proměnlivá velikost a délka) / upraveny texty v úvodních levelech / v posledním levelu se nikdy neztmavuje pozadí / znovu vyexportována některá pozadí kvůli ukazatele času / opravena šířka "š" ve futura36 / opravena chyba v grafice teleportů 18.10. / po návratu ze hry do menu se konečně zase updatuje heslo / u umírajícího draka už se nezobrazuje bublinový buffer / pípání docházejícího času funguje přes obj_hurry / nové hires hodiny (no nic moc...) 17.10. / extra ikona přesýpacích hodin pro wide rozlišení je ve hře / opět funguje zobrazování symbufferu ve 4:3 (wide zatím nic) / hlášky na úvod levelu se zobrazují jen v případě "hints" / opravena chyba s prázdným vstupním heslem 15.10. / když dojdou životy, tak neaktivní drak zmizí z obrazovky / start hry resetuje stisknuté klávesy 14.10. / totálně přepsaný ukazatel času, aby se přizpůsoboval rozlišení / úvodní hlášení ve levelu má přednost před msg / většina výpisů ve hře má správnou velikost a pozici 13.10. / futura36 je snad komplet 12.10. / něco upravených kostek, hlavně černá do invis levelů / texty v levelech převedeny na kódování 1250 (snad všechny =) 11.10. / časomíry se přepočítávají podle rozlišení, ale trochu cukají / darken je default / victorymenu má vlastní obrázek / pauza mlčky pauzuje, help a stats definitivně zlikvidovány / futura36 ve vývoji 10.10. / opět plně zprovozněny přesuny mezi levely a stages vůbec / interscreenové texty drží 8 sekund nebo do pohybu hráčů / opraven pravý okraj redalertu / calibri je snad ok (kromě šipek) 9.10. / byl zlikvidován interscreen a vítězství míři do speciálního submenu 5.10. / jako fonty jsou použité upravené calibri a futura 4.10. / fonty se můžou vykreslovat v custom velikosti / draci si resetují masku / score labels se centrují na střed sebraného bonusu a rozplývají se / prozatimní bublinový buffer se kreslí za drakem 3.10. / opraven bug s velikosti pozadí 4:3 / rubín už zase padá na správném místě / jméno nevybraného hráče se mu zobrazuje nad hlavou / pro score se nahrubo používá thinscore36 2.10. / všechna pozadí jsou převedena do r24 (back.dir) / hra už pracuje s hd tiles (64 pix) / průhlednost stínu závisí na poslední průhlednosti pajduláka 30. 9. / většina herních objektů si přepočítává pozice / část pozadí převedena na r24 29. 9. / mapa se nahrubo přepočítává podle rozlišení (asi je to ujeté o pixel) 27. 9. / prototyp grafiky nového draka 26. 9. / stíny pajduláků už celkem ujdou / opravena tečka v grafice teleportu / menu se nějak srovná s libovolným rozlišením / scorelabels mizí do ztracena a mají správnou barvu / opraveno počítání životů 25. 9. / zase nová ikona, titulek a pozadí pod menu 23. 9. / test se stíny pajduláků --- 1.51v --- 7. 2. / načata překopávka scorelabels (zatím jen přes font8) 9. 1. / do menu přidány chybějící obrázky a jejich fade / načatý hires font (modifikované calibri) / změněný rok ;) 2010 ---- 2009 29.12. / ilustrační obrázek v menu pěkně osciluje kolem osy menu 28.12. / redalert je předělaný na vertexy a svislý gradient / pod menu se objevují roztřesené ujíždějící obrázky 26.12. / nextlvls se nedealokovalo (unload game přesunutý do destruktoru) / opravena kritická chyba při dealokaci textur na konci aplikace (dependent tex.) 25.12. / zlikvidovány zmínky o tintu, toppers, gs_init a gs_theend / opravena chyba ve font8 (šířka posledního znaku) / opraveny modré bublinky na liště / opravena barva a diakritika hlášení při bonusech / redalert opět bliká / opraveny neviditelné bubliny u lapače / znovu upraveny barvy textů v menu (na konstanty) 24.12. / opraveno padavče při načítání fontu s menším počtem znaků / opraveny barvy v menu nastavení kláves / změněno pozadí menu (empty.r24), ať je to trochu přehlednější 2009 ---- 2008 --- 1.50v --- 28. 6. / funguje přecházení z levelu do levelu (asi dočasný hack) / opraveno zdeformování redtimu po přechodu levelu / z menu je zase možné spustit hru opakovaně (shazoval to droplist) / ovoce mizí do ztracena / časomíra by při doběhnutí neměla skokově měnit hodnotu 27. 6. / hurry-up hodiny jsou s alfou, aby nebyly zubaté / qfont má proměnlivou šířku (i, I, 1, ...) 25. 6. / u fontu8 přidán default_spacing, aby u qfontu mohla být 0 / interscreenu se zatím zobrazuje aspoň miniatura pozadí / na liště se zobrazují rezervní bubliny / při redalertu je čas červený a korektně ubíhá 24. 6. / počet životů se vypisuje i na dvě místa / časomíra funguje v základním režimu, ale není dořešený redalert 23. 6. / nová grafika teleportů s alfou + vykresluje se i cíl / ztmavování pozadí nemá vliv na lišty / symbolové bubliny mají správnou velikost a barevný nádech / zobrazuje se symbol buffer (ale zatím nebliká) / když dobíhá čas, tak se uprostřed zobrazují hodiny / na obrazovce jsou i jména hráčů, životy a score 22. 6. / u fontů už správně funguje centrování / dá se použít i starý font qfontbw (jako R24) / vykreslují se plošinky i stíny (není to zrovna optimalizované =) / překopáno načítání R16 (1555), takže sprajti už mají průhlednost / očesány všechny zmínky o skleněných bublinách / nová poloprůhledná grafika bublin / opraven def, kde opět chyběly symbolové bubliny =) / message mizí s fadeoutem / hráči se vykreslují různě podle stavu 21. 6. / funguje i načítání starých komprimovaných R16 / gs_init už nic nevykresluje na obrazovku / dá se spouštět v okně (w kdekoliv v cmdline) / konečně po dlouhé době opět funguje debugování / dá se dostat do hry (bez plošinek a spousty dalších věcí) 20. 6. / menu zase zvučí a nevyhazuje chyby při ukončení (kromě toppers) / opravena chyba v RFile související s hlavičkou R16 / opravena chyba v makru TO555 a TO565 (nespoléhat na hloubku vga) (v Bublinach se neprojevila kvuli režimu 565) 19. 6. / zkompilováno bez chyb, ale funguje jen menu s obláčky 18. 6. / 48 chyb při kompilaci (gs_init a gs_game) 17. 6. / 138 chyb při kompilaci (gs_menu) 16. 6. / 282 chyb při kompilaci 15. 6. / začátek pokusu převrátit to do DX8 2008