BubWiny HD 1.5+ (historie opět mezi námi! =) --- 1.55v --- 19. 4. / ukazatele bonusů při každé změně bliknou 17. 4. / přidány ukazatele trvání časově omezených bonusů / neviditelnost přesunuta na wwxx 13. 4. / zesílený (55) a upravený (kruh) repelent (smrt ho neresetuje) / oprava - oživený hráč (z 0 životů) je korektně vidět 8. 4. / opraven problém s přepínáním tasků v menu 7. 4. / dokončená revize manuálu 1.10 5. 4. / opraveno špatné bodování cizích draků a králíka 29. 3. / všude v menu je možné používat enter, numenter i space / opraveno zaseknutí varovných hodin při spuštění redalertu 28. 3. / do menu přidáno "Klávesy ve hře zobrazovat / nezobrazovat" / ukládá se nastavení keyhint, catchy a changepass 27. 3. / při druhém oživení draka už se u druhého neobjeví klávesy / v menu lze používat i Enter a / z numerické klávesnice / zpomaleno blikání u nezranitelnosti / trochu viditelnější neviditelnost =) 26. 3. / upravena průhlednost rozložení kláves / "Úroveň vyčištěna!" / lehce upraveny úvodní levely 25. 3. / přidáno zobrazování kláves přímo ve hře 24. 3. / opraven bug, kdy noví toppers byli průhlední / z projektu vyhozeno mmgr 23. 3. / hitx částečně nahrazeno novou vlastností margin / upraveny hodnoty stable u králíka, draků a lehce i jinde / interval vybuchování králíka lehce znáhodněn 22. 3. / praskání králíka - grafika je snad komplet! / králičí maso se točí ve směru letu / opraven bug u králičího otáčení / do cantgolr přidáno hitx - potvory můžou chodit blíž ke zdi 21. 3. / grafika nafukování králíka 19. 3. / grafika králíka v bublině 17. 3. / dokončen prototyp králíka zepředu 12. 3. / létající králičí kalhoty 11. 3. / létající králičí pracka 10. 3. / králík chodí i doprava 7. 3. / hrubý základ nové verze EMB editoru v HTML5 5. 3. / upravena pozice dropsu při rozbití vejce a průhlednost bílku =) / druhá verze králičí chůze 3. 3. / králík chodí doleva 2. 3. / nehybný prototyp králíka 27. 2. / bouchání na bublinu ještě upraveno - všichni draci komplet 26. 2. / animace zeleného draka v bublině 21. 2. / poslední dvě hd kostky - konečně je dokostkováno / předělána animace rozbíjení vejce 15. 2. / další 2 hd kostky (kořínky a křoví) 14. 2. / další 2 hd kostky (sliz) 13. 2. / další 3 hd kostky (reddawn) 12. 2. / ledové hd kostky 10. 2. / umírání draků je přece jenom trochu animované 5. 2. / hd drak zepředu 4. 2. / sněhová hd kostka 3. 2. / dalších 5 hd kostek 2. 2. / překompilovaný msmab.exe / nový ukázkový level enter0 je default při prvním spuštění / průhledné kostky změněny z 0x80 na 0xa0 / velikost scorelabels už by měla být závislá na rozlišení / předěláno umírání draka - jen mizí s dvojitým bubbleblastem / nový lepší hd drops s proměnlivou velikostí 29. 1. / utilita embstat (náhrada za mabstat) 28. 1. / další 3 hd kostky 27. 1. / plivání a skákání doprava - pohyb draků je komplet / hd fireball 26. 1. / u draka předěláno plivání doprava 23. 1. / další 2 hd kostky 22. 1. / dalších 5 hd kostek 21. 1. / hd nebulus doprava 20. 1. / dalších 12 hd kostek 19. 1. / dalších 8 hd kostek 18. 1. / dalších 6 hd kostek 14. 1. / tweakování grafiky a animace všech draků (ftgs 20 nebo 28) 7. 1. / hd draci chodí i doprava 6. 1. / hd draci chodí doleva trochu jinak 2012 ---- 2011 30.12. / hd nebulus doleva 23.12. / hd nebulus v bublině 1.10. / hd hrozny / opravena opačná rotace třešní 25. 7. / hd jahoda 29. 6. / hd ostružinomalina 24. 6. / hd rubín --- 1.54v --- 24. 3. / prototyp hd králíka na 32 frejmů 16. 3. / hd zelený drak skáče a plive doleva 10. 3. / hd zelený drak chodí doleva 2. 3. / hd lemon 25. 2. / další várka hd kostek (cracks) 24. 2. / nová verze pozadí s dragmanem 23. 2. / wallpaper s hd dragmanem 10. 2. / číslo verze je vidět v hlavním menu / po tuhém boji funguje mezi levely fadein a fadeout / doladěna pozice bublinového bufferu 2012 ---- 2011 --- 1.53v --- 22.10. / hd třešně 20.10. / hd kachna v bublině 27. 9. / hd kachna zprava 25. 9. / hd kachně už se při chůzi nezvětšuje hlava =) 24. 9. / opraven starý bug s otáčením kachny u zdi vpravo / opraven neurčitý bug se zaseklým fastzombem v blew1 23. 9. / hd kachna zleva 22. 9. / hd zombi i v bublině 21. 9. / hd zombi 10. 9. / všichni sprajti se vykreslují s motion blurem! / frejmy v bublině budou jen v jedné verzi pro oba odstíny bublin 9. 9. / hd motýli 7. 9. / Murray má za sebou rotující záři / dokresleny hd symboly 5. 9. / opraveny deformace draků při vykreslování na hraně obrazovky / hypotetické kostky nad obrazovkou hážou na první řádek stín / symbuffer se vykresluje i ve wide a dělá efekt při složení 4. 9. / opraveny rects symbolových bubliny a bublifuku / symboly lze používat v hd / motýli začínají mávat v různé fázi 1. 9. / konečně hd bubliny =) 30. 8. / další kostky 26. 8. / dokreslen banán a zase něco kostek 12. 8. / hd banán ve vývoji 10. 8. / hd murray, hd kachna ve vývoji 8. 8. / drobné mutace grafiky draka a kostek 2011 ---- 2010 --- 1.52v --- 20.11. / i draci už můžou používat novou grafiku (zatím jeden frame =) 28.10. / celé menu mění velikost písma podle rozlišení / tmavost pozadí se nastavuje osmistupňovým sliderem / grafika rozdělena na více fakedirů (menu, back, misc, sprites) / alfa stínu ovoce už taky závisí na ovoci / vanish endportu a gameover může trvat různou dobu / opraven refresh životů po zadání špatného hesla 27.10. / opraveno padavče při přechodu do dalšího levelu s posledním drakem / vypreparován monsterbehind a checkbehind 25.10. / hypotetické kostky za levý okrajem obrazovky hážou stín / opraven interval v hurry-up pípání / zvětšeno default zrychlení draka z 24 na 29 / opravena resurrekce zeleného / opět zprovozněno hiscore 24.10. / něco nové grafiky ovoce a související úpravy kódu / opraveny překlepy v hintech / překopáno pozadí siren 23.10. / hra zrychlena o 20% / někteří sprajti už jedou v dočasné hd grafice! / "spadla klec" dělá 2s fadeout a už na nic nečeká / screenshot dělá i klávesa PrintScreen / přidany alias pro scrolllock 22.10. / vypisuje se "Spadla klec" a čeká na klávesu / "Pauza" má taky vlastní výpis 21.10. / přeformátován výpis hlavičky levelu (4:3 i wide) / zvětšena textura redtimeru (prosvítal okraj) 20.10. / konflikt kláves se v menu vypisoval modře a ne červeně / většina kláves má zobrazovatelný alias (šipky a podobně) / opraveny chyby v průhlednosti podkladu v menu 19.10. / přeformátovány úvodní texty (proměnlivá velikost a délka) / upraveny texty v úvodních levelech / v posledním levelu se nikdy neztmavuje pozadí / znovu vyexportována některá pozadí kvůli ukazatele času / opravena šířka "š" ve futura36 / opravena chyba v grafice teleportů 18.10. / po návratu ze hry do menu se konečně zase updatuje heslo / u umírajícího draka už se nezobrazuje bublinový buffer / pípání docházejícího času funguje přes obj_hurry / nové hires hodiny (no nic moc...) 17.10. / extra ikona přesýpacích hodin pro wide rozlišení je ve hře / opět funguje zobrazování symbufferu ve 4:3 (wide zatím nic) / hlášky na úvod levelu se zobrazují jen v případě "hints" / opravena chyba s prázdným vstupním heslem 15.10. / když dojdou životy, tak neaktivní drak zmizí z obrazovky / start hry resetuje stisknuté klávesy 14.10. / totálně přepsaný ukazatel času, aby se přizpůsoboval rozlišení / úvodní hlášení ve levelu má přednost před msg / většina výpisů ve hře má správnou velikost a pozici 13.10. / futura36 je snad komplet 12.10. / něco upravených kostek, hlavně černá do invis levelů / texty v levelech převedeny na kódování 1250 (snad všechny =) 11.10. / časomíry se přepočítávají podle rozlišení, ale trochu cukají / darken je default / victorymenu má vlastní obrázek / pauza mlčky pauzuje, help a stats definitivně zlikvidovány / futura36 ve vývoji 10.10. / opět plně zprovozněny přesuny mezi levely a stages vůbec / interscreenové texty drží 8 sekund nebo do pohybu hráčů / opraven pravý okraj redalertu / calibri je snad ok (kromě šipek) 9.10. / byl zlikvidován interscreen a vítězství míři do speciálního submenu 5.10. / jako fonty jsou použité upravené calibri a futura 4.10. / fonty se můžou vykreslovat v custom velikosti / draci si resetují masku / score labels se centrují na střed sebraného bonusu a rozplývají se / prozatimní bublinový buffer se kreslí za drakem 3.10. / opraven bug s velikosti pozadí 4:3 / rubín už zase padá na správném místě / jméno nevybraného hráče se mu zobrazuje nad hlavou / pro score se nahrubo používá thinscore36 2.10. / všechna pozadí jsou převedena do r24 (back.dir) / hra už pracuje s hd tiles (64 pix) / průhlednost stínu závisí na poslední průhlednosti pajduláka 30. 9. / většina herních objektů si přepočítává pozice / část pozadí převedena na r24 29. 9. / mapa se nahrubo přepočítává podle rozlišení (asi je to ujeté o pixel) 27. 9. / prototyp grafiky nového draka 26. 9. / stíny pajduláků už celkem ujdou / opravena tečka v grafice teleportu / menu se nějak srovná s libovolným rozlišením / scorelabels mizí do ztracena a mají správnou barvu / opraveno počítání životů 25. 9. / zase nová ikona, titulek a pozadí pod menu 23. 9. / test se stíny pajduláků --- 1.51v --- 7. 2. / načata překopávka scorelabels (zatím jen přes font8) 9. 1. / do menu přidány chybějící obrázky a jejich fade / načatý hires font (modifikované calibri) / změněný rok ;) 2010 ---- 2009 29.12. / ilustrační obrázek v menu pěkně osciluje kolem osy menu 28.12. / redalert je předělaný na vertexy a svislý gradient / pod menu se objevují roztřesené ujíždějící obrázky 26.12. / nextlvls se nedealokovalo (unload game přesunutý do destruktoru) / opravena kritická chyba při dealokaci textur na konci aplikace (dependent tex.) 25.12. / zlikvidovány zmínky o tintu, toppers, gs_init a gs_theend / opravena chyba ve font8 (šířka posledního znaku) / opraveny modré bublinky na liště / opravena barva a diakritika hlášení při bonusech / redalert opět bliká / opraveny neviditelné bubliny u lapače / znovu upraveny barvy textů v menu (na konstanty) 24.12. / opraveno padavče při načítání fontu s menším počtem znaků / opraveny barvy v menu nastavení kláves / změněno pozadí menu (empty.r24), ať je to trochu přehlednější 2009 ---- 2008 --- 1.50v --- 28. 6. / funguje přecházení z levelu do levelu (asi dočasný hack) / opraveno zdeformování redtimu po přechodu levelu / z menu je zase možné spustit hru opakovaně (shazoval to droplist) / ovoce mizí do ztracena / časomíra by při doběhnutí neměla skokově měnit hodnotu 27. 6. / hurry-up hodiny jsou s alfou, aby nebyly zubaté / qfont má proměnlivou šířku (i, I, 1, ...) 25. 6. / u fontu8 přidán default_spacing, aby u qfontu mohla být 0 / interscreenu se zatím zobrazuje aspoň miniatura pozadí / na liště se zobrazují rezervní bubliny / při redalertu je čas červený a korektně ubíhá 24. 6. / počet životů se vypisuje i na dvě místa / časomíra funguje v základním režimu, ale není dořešený redalert 23. 6. / nová grafika teleportů s alfou + vykresluje se i cíl / ztmavování pozadí nemá vliv na lišty / symbolové bubliny mají správnou velikost a barevný nádech / zobrazuje se symbol buffer (ale zatím nebliká) / když dobíhá čas, tak se uprostřed zobrazují hodiny / na obrazovce jsou i jména hráčů, životy a score 22. 6. / u fontů už správně funguje centrování / dá se použít i starý font qfontbw (jako R24) / vykreslují se plošinky i stíny (není to zrovna optimalizované =) / překopáno načítání R16 (1555), takže sprajti už mají průhlednost / očesány všechny zmínky o skleněných bublinách / nová poloprůhledná grafika bublin / opraven def, kde opět chyběly symbolové bubliny =) / message mizí s fadeoutem / hráči se vykreslují různě podle stavu 21. 6. / funguje i načítání starých komprimovaných R16 / gs_init už nic nevykresluje na obrazovku / dá se spouštět v okně (w kdekoliv v cmdline) / konečně po dlouhé době opět funguje debugování / dá se dostat do hry (bez plošinek a spousty dalších věcí) 20. 6. / menu zase zvučí a nevyhazuje chyby při ukončení (kromě toppers) / opravena chyba v RFile související s hlavičkou R16 / opravena chyba v makru TO555 a TO565 (nespoléhat na hloubku vga) (v Bublinach se neprojevila kvuli režimu 565) 19. 6. / zkompilováno bez chyb, ale funguje jen menu s obláčky 18. 6. / 48 chyb při kompilaci (gs_init a gs_game) 17. 6. / 138 chyb při kompilaci (gs_menu) 16. 6. / 282 chyb při kompilaci 15. 6. / začátek pokusu převrátit to do DX8 2008