Hitparáda plánovaných projektů | |
|
Hitparády jsou skvělá věc.
Obvykle se v nich objevuji věci, které už někdo udělal.
Tahle je tudíž trochu netradiční, protoze se v ni objevuji věci, které
zatím nikdo nenapsal a které dokonce možná ani nikdo nenapíše.
(To je vlastně možná netradiční až moc...)
Obrázky, které jsou tady k vidění, samozřejmě nejsou screenshoty - jsou
to náčrty toho, jak by to MOHLO vypadat.
Protože je to hitparáda, tak největší šanci na uskutečnění má samozřejmě
projekt na prvni pozici, ale občas se stane, že někdo z nás dostane nápad a celou hitparádou zamíchá.
Kdo ví, co budoucnost přichystá - času je čím dál míň, slabší jedinci odpadávají a silnější taky, ale tyhle náměty jsou k nezaplacení!
| |
Elementals | |
|
1999
Tady zatím není čím se chlubit.
Měla by to být strategie plná kouzelníků, která vychází z našeho staršího nerealizovaného projektu Valaquenta.
| |
Zombíci3 | |
|
1998
Oproti Z2 by měli navíc obsahovat více barev, DirectX
(a tedy by měli fungovat ve Win95), nové vychytralé
zombíky (a pokud možno rychleji myslící) a zřejmě
trochu změněný systém hry. A třeba nás
napadne ještě něco. =)
A když ne Zombící3, tak třeba aspoň Zombící 2.5!
Vlastně je už část kódu přepsaná (už dlouho =), ale je to příliš komplikované...
| |
Ballero | |
|
2000
Jednoduché hry, to je naše! Tohle by mohl být DynaBlaster křížený s Bublinami. Snad.
| |
Enemals | |
|
1997
Naprosto převratná super strategie. =)
Nepřirozený vývoj druhů vlivem zásahu
Boží ruky - kdo přežije, vyhrál.
Princip hry je natolik revoluční, že ho tady raději
ani nebudu psát, protože vzhledem k našim dlouhým výrobním
lhůtám by nám ho někdo mohl vyfouknout. Ale
mohlo by to být něco!
| |
Miners | |
|
1998
Historie z málo osvětlených dolu.
Ukazuje se, že ale bude třeba pořádný 3D engine
a nikdo nemá odvahu se do něho pustit.
Prozatím odloženo...
| |
Tynlísk | |
|
1994
(Ani se mi nechce věřit, že tuhle praštěnou pohádku "děláme" už šest let. =)
Měla (by) to být vtipná parodie na Twin Peaks,
ale scénář se vymknul kontrole a začal žít vlastním (zpomaleným)
životem.
Nějaké nakreslené obrázky (.gif 320x200 a .psd
640x480).
Přes 200kB scénáře.
Samozřejmě adventure.
Veverky nejsou tím, čím se zdají být!
| |
Mafie | |
|
1996
Kdysi jsme plánovali stejnojmennou hru pro počítač PP-01 a měla být úplně
super.
Samozrejmě, měla být poměrně jednoduchá a neměla to být strategie.
A najednou nás napadlo, že je to docela zajímavé téma a že by se to dalo
rozvést.
Strategie s nejasným ovládáním.
Zatím je popsaný jeden list papíru hrubým rozpisem. =)
| |
Istari | |
|
1993
Loom byl super.
Hrubý scénář.
Textovka s netradičním systémem kouzel.
Asi nic.
| |