Hitparáda plánovaných projektů

Hitparády jsou skvělá věc.

Obvykle se v nich objevuji věci, které už někdo udělal.
Tahle je tudíž trochu netradiční, protoze se v ni objevuji věci, které zatím nikdo nenapsal a které dokonce možná ani nikdo nenapíše. (To je vlastně možná netradiční až moc...) Obrázky, které jsou tady k vidění, samozřejmě nejsou screenshoty - jsou to náčrty toho, jak by to MOHLO vypadat.

Protože je to hitparáda, tak největší šanci na uskutečnění má samozřejmě projekt na prvni pozici, ale občas se stane, že někdo z nás dostane nápad a celou hitparádou zamíchá.

Kdo ví, co budoucnost přichystá - času je čím dál míň, slabší jedinci odpadávají a silnější taky, ale tyhle náměty jsou k nezaplacení!

Elementals

1999

Tady zatím není čím se chlubit.

Měla by to být strategie plná kouzelníků, která vychází z našeho staršího nerealizovaného projektu Valaquenta.

KLIK!

Zombíci3

1998

Oproti Z2 by měli navíc obsahovat více barev, DirectX (a tedy by měli fungovat ve Win95), nové vychytralé zombíky (a pokud možno rychleji myslící) a zřejmě trochu změněný systém hry. A třeba nás napadne ještě něco. =)
A když ne Zombící3, tak třeba aspoň Zombící 2.5!
Vlastně je už část kódu přepsaná (už dlouho =), ale je to příliš komplikované...

Ballero

2000

Jednoduché hry, to je naše! Tohle by mohl být DynaBlaster křížený s Bublinami. Snad.

KLIK!

Enemals

1997

Naprosto převratná super strategie. =)
Nepřirozený vývoj druhů vlivem zásahu Boží ruky - kdo přežije, vyhrál.
Princip hry je natolik revoluční, že ho tady raději ani nebudu psát, protože vzhledem k našim dlouhým výrobním lhůtám by nám ho někdo mohl vyfouknout. Ale mohlo by to být něco!

Miners

1998

Historie z málo osvětlených dolu.
Ukazuje se, že ale bude třeba pořádný 3D engine a nikdo nemá odvahu se do něho pustit.
Prozatím odloženo...

Tynlísk

1994

(Ani se mi nechce věřit, že tuhle praštěnou pohádku "děláme" už šest let. =)
Měla (by) to být vtipná parodie na Twin Peaks, ale scénář se vymknul kontrole a začal žít vlastním (zpomaleným) životem.
Nějaké nakreslené obrázky (.gif 320x200 a .psd 640x480).
Přes 200kB scénáře.
Samozřejmě adventure.
Veverky nejsou tím, čím se zdají být!

Mafie

1996

Kdysi jsme plánovali stejnojmennou hru pro počítač PP-01 a měla být úplně super.
Samozrejmě, měla být poměrně jednoduchá a neměla to být strategie.
A najednou nás napadlo, že je to docela zajímavé téma a že by se to dalo rozvést.
Strategie s nejasným ovládáním.
Zatím je popsaný jeden list papíru hrubým rozpisem. =)

Istari

1993

Loom byl super.
Hrubý scénář.
Textovka s netradičním systémem kouzel.
Asi nic.