Novinky

  5. 3.2002 Gunny

Začínajícím patologům dávám k dispozici mrtvolu Boovieho2 Povšimněte si především podivně deformovaného těla a ochablých svalů nohou.


  2. 2.2002 Gunny

Rychlostí 10 řádků za 1 měsíc přepisuju grafické knihovny pro DX8. (A to ještě většinu kradu přímo z dokumentace DX8. =) Pokud vytrvám, chtěl bych je použít na nějaký jednoduchý projekt, který by byl realizovatelný i za použití jednoho a půl člověka. (Doufám, že mi někdo ze 'zrádců eriadorských' přece jen občas pomůže.)


  1. 9.2001 Gunny

Boovie2 je smrtelně nemocen. Pomocí nejmodernějších kryogenických technologií se ho pokusím zmrazit, aby vydržel až do doby, kdy budou na jeho nemoc vyvinuty léky, ale kdo ví, jestli se to vůbec podaří. =(


  6. 7.2001 Gunny

Kromě toho, že nemám dost elánu na pořádné programování, vidím, že mi (nám?) ujíždí technologický vlak, a tak jsem začal zkoumat DX8 (speciálně práci s průhledností a blend módy). Byla by to krása, jenomže to vypadá, že by bylo potřeba překopat prakticky všechny grafické knihovny. Za rok za dva nebo za tři...


  1. 5.2001 Gunny

Tak se zvolna smiřuju se skutečností, že Vojvo OPRAVU nemá čas. Chudák Boovie2 je opravdu v ohrožení života, protože já ho sám dohromady prostě nedám.


 22. 3.2001 Gunny

Boovie2 ťape kupředu. Pomalu. Mraky běží. Rychle.


  7. 2.2001 Gunny

Sláva! Dost dlouho to sice nevypadalo nejlíp (Zn. obrázek napoví ), ale nakonec došla řada na moje vrcholné dílo - formát R24. Je sice prakticky k ničemu, ale zato jsem ho vymyslel skoro sám. Hlavní výhoda je v tom, že komprimuje data naprosto jinak než LZW komprese, kterou používá například zip, takže pokud se použije oboje, člověk ušetří spoustu místa. (Někdy i 10kB na jednom obrázku. )
Já vím, že komprimace dat už dneska neletí, ale stejně se mi příčí používat formát, který zbytečně plýtvá místem, takže teď jsem mnohem spokojenejší.


obrázek

 22.11.2000 Gunny

Boovie2 je evidentně prokletý. Od doby, kdy jsme se mu začali věnovat, začala tvůrčí krize, která dokonce vehnala jdnoho z autorů do svazku manželského. Ani teď nám to moc nejde a vývoj se pohybuje rychlostí mrtvého lenochoda. Tento zápis má za cíl demonstrovat, že i mrtvý lenochod se může pomalu pohybovat kupředu. Schválně se podívejte, co jsme udělali během podzimu.


  2.10.2000 Gunny

Pro firmu Rewin jsme vyrobili speciální rozšířenou verzi dema Bublin. Tato verze dema má 30 levelů a obsahuje i několik drobných vylepšení, které nejsou ve web-demu a dokonce ani v plné verzi, takže určitě stojí za pozornost. Demo by mělo vyjít pouze na kompilaci firmy Rewin, nikde jinde nebude k dispozici.


 19.8.2000 Gunny

...aspoň screenshot testu Boovieho2.


 4.7.2000 Gunny

Viditelné změny jsou nedostatkové zboží. Zkuste náčrtky potvor do Boovieho2.


 4.6.2000 Gunny

Druhý update v těsném sledu za sebou! Protože se tady před tím dlouho nic nestalo, trochu jsem aspoň změnil strukturu stránek. =)

No a taky jsem si připravil půdu pro aktualizace Boovieho2. Někdy příště.


 2.6.2000 Gunny

Neuvěřitelné se stává skutečností! Bubliny (pro Windows) 1.0 jsou před vydáním! Zdá se, že po několika letech, během kterých byly Bubliny integrální součástí našich životů, se konečně můžeme s čistým stolem a špinavým štítem pustit do něčeho jiného.

Vlastně jsme se už pustili. =) Boovie2 je sice pořád ve fázi výroby pomocných funkcí a upřesňování specifikací, ale ledacos už vypadá definitivně. Když už jsme zavrhli 3D prostředí jako nevhodné, tak jsem se rozhodli, že jako technickou inovaci zkusíme TrueColors. Kdo řekl to 'No nic moc.'?! Víte, kolik dá práce všechno předělat na různé grafické režimy? (My ještě přesně ne. =)


 1.5.2000 Gunny

Hm, vypadá to, že je všechno poměrně funkční a kompletní. Pokud máte pocit, že ne, tak si někomu postěžujete.


 28.4.2000 Gunny

Asi by se hodilo začít slovy jako "S velkou slávou", ale to bych kecal. Prostě došlo k tomu, k čemu jednoho dne dojít muselo - stránky Eriadoru se přesunuly z VŠB jinam. Totiž sem. =)

Na tomto místě samozřejmě děkuji Future Games za poskytnutí prostoru pro naše (moje?) samoúčelné exhibice na WWW. =)

Je to přesun dosti rozpačitý, protože nedokončený, ale snad se mi co nejdříve podaří všechny linky umravnit, aby byl celý site 100% funkční. Doufám, že mi držíte palce!

More to come soon!


 15.2.2000 Gunny

Tenhle zápis bude o ničem. Totiž o tom, že se nic viditelného neděje, ale my (tedy alespoň někteří z nás) usilovně pracují na novém projektu, který je zatím trochu nejistý a tudíž tajný.

A pak ještě stojí za zmínku fakt, že jsme dostali několik připomínek k demu Bubwin, takže možná uděláme nějaké drobné změny a vykopneme další verzi dema. Ale to se ještě uvidí. =)


 13.1.2000 Gunny

Zas jedno demo Bubwin... =) Demo verze 0.99.6 už neobsahuje chybku vzniklou ve verzi 0.99.5 a opět došlo k upravení vizuální stránky a přibylo několik drobností.


 10.1.2000 Gunny

Sakra! Upravování dema Bubwin snad nikdy neskončí. Už se zase našel bug - tentokrát je způsobený změnou rozměrů draka, ale když už bude ZASE nové demo, tak bychom tam chtěli udělat ještě nějaké další drobné změny. Asi zítra.


 7.1.2000 Gunny

Další demo Bubwin je tu! =) Hlavním přínosem demo verze 0.99.5 je upravená grafika draků a levelů a taktéž přibyly ukazatele trvání časově omezených bonusů (nezranitelnost, neviditelnost, mrazík a křehké bubliny).


obrázek

 15.12.1999

S křížkem před funusem (protože ke zveřejnění chystáme další verzi) Bubwin pouštíme na světlo demo verze 0.99.4.


 24.11.1999

Tak nás to přece neminulo - v demu Bubwin byl objeven bug, takže už dnes je tu demo verze 0.99.2.


 23.11.1999

Demo Bubwin je tu!

Všechno už je snad v pořádku, takže si ho určitě stáhněte a ukažte ho celému světu! =) (A pokud snad v pořádku není, tak nám dejte vědět, co máme ještě upravit nebo opravit, ale nechce se mi věřit, že by tam ještě bylo něco v nepořádku. =)


obrázek

 18.11.1999

Ukázalo se, že některé stránky se špatně zobrazovaly v Netscapu, takže jsem s tím něco udělal. Lepší?


 9.11.1999

VŘSR za námi, demo Bubwin stále před námi. =) (Místo dema jsme nakonec poskládali neveřejný test W09.)

Tak jsem dal na stránku Bubwin aspoň dva nové screenshoty. Je tak alespoň možné sledovat, jak se v průběhu vývoje mění herní obrazovka.


obrázek

 02.11.1999

Opraveno několik překlepů a chybek, které na stránkách přežily. (Některé další asi přežily i to.)

Krátké zpravodajství: na demu Bublin se neustále pracuje a hotové by snad mohlo být na VŘSR. (Kdo četl Tynlísk, ví, proč jsme si určili právě toto datum. =)


 15.10.1999

Komplet nová podoba stránek. (Nepůsobil ten černý podklad depresivně?) Měly by teď obsahovat veškerou naši herní produkci včetně naprosto nehratelných věcí starších 6 let.


 13.10.1999

Test Bubwin ve verzi 0.08. Spousta nových věcí, nutno vidět. =)


 30.9.1999 15:50 =)

Demo není a asi ještě chvíli nebude. Ale za to je tu test Bubwin. Od dema se liší sníženou hratelností (hráč je například pořád nezranitelný), ale můžete si udělat alespoň přibližnou představu, jak by to mělo vypadat. Plná verze bude rozhodně vypadat líp!


 30.9.1999

Abychom dali světu na vědomí, že jsme stále na živu, je tu k nahlédnutí pár aktualizovaných screenshotů z Bubwin. Ale to není vše! Každým dne by tu mělo být první hratelné demo. (To to trvalo... =)


obrázek

 20.8.1999

Sláva! Máme šetřič do windows! Je poměrné decentní - sestává pouze z pochodujících dráčků z Bubwin. Rozhodně si ho musíte všichni nahrát a nainstalovat! =)