Bubliny ...takovy file se vzdycky hodi... (kam ?) ToDo (maybe =) - Integrace ovladani CD do programu / komix jako outro ...intro *** v0.52 *** 16. 7. / skolici levely zarazeny i do dema 15. 7. / nove (dost skarede) slabikarove pozadi 14. 7. * levels: 214 std, 37 bonus, 3 unused 13. 7. / balicek levelu pro zacatecniky pri zabiti se snizuje vyzivnost o 1 7. 7. / na startu jen 8 zivotu zivot az za 20000 opraven bug s pretekanim maximalniho poctu zivotu 5. 7. * levels: 204 std, 36 bonus, 5 unused *** v0.51 *** 10. 6. / opravena chyba kontroly pameti (probihala jen pri pouziti zvuku) opravena chyba v hiscore - pri umisteni na 40. miste nejela tabulka 21. 5. * fireball zpomalen na 2 pixely za frame 14. 5. / nove kostky pouzity v levelech 13. 5. U 5 a pul noveho levelu =) * levels: 188 std, 32 bonus, 10 nezarazenych / upraveno typograficke pozadi par novych kostek (rezave) 9. 5. / nove typograficke pozadi *** v0.50 *** 11. 4. / FakeDir 1.07 - FakeToo (podporuje i delsi nazvy a soubory - win) 3. 4. / prodlouzen interval praskani kralika (zrejme uz je odblesen) pridana moznost generovat statistiku vyuziti samplu preorganizovany samply (dulezite jsou driv) opravena kachna - nepouzivala 3.prdici sampl (to by byla ztrata =) 2. 4. / v menu pridan pri zadavani textu kurzor (super! =) 14. 3. / upraveno pozadi s duchem 10. 2. * stav levelu: 173 standardnich, 30 bonusovych, 17 nezarazenych *** v0.45 *** 6. 1. / pripraven kod pro zaverecny komix (pro full-version) vsude mozne opraven rok 1998 na 1999 =) - 1999 - 23.12. / navrat k puvodnimu dragmanovi, ktery je ovsem lehce upraven 22.12. / opraveny barvy ve zvukove casti menu (chyba ze 3.12.) 20.12. / vyhozena dealokace zelvy na konci hry (zelva se prece nealokuje!) 18.12. / OPET opravena startovni orientace hracu (hranice ma byt 15 misto 16) 17.12. / opravena chyba v kralikovi (zaseknul se a slapal na miste) *** v0.44 *** 11.12. / komplet predelane pozadi s netopyrim drakem 9.12. / prekonvertovana pozadi eye a crime (tga2gif =) MABStat 1.01 - do reportu vklada i jmena kostek 8.12. / opraveno NEpropadavani nebula v zideka3 (i jinde) (isstable) drobne zmeny kodu na mnoha mistech (zjednodusovani) opravena pomerne nova chybka ve vlastnostech (zomb podivne cukal) 7.12. / velikost tohoto souboru presahla 52999 a uz nelze editovat pomoci NC! 6.12. / tga2gif (rastrova difuze) - uz pouzitelne pro prevod obrazku 5.12. / tga2gif (dvousmerna chybova difuze) 3.12. / upraveny palety pozadi menu (lepsi zlute bubliny, zeleny a modry text) 2.12. / nejake nove kostky 1.12. / zjednoduseni kodu (eliminace avail_dir v keyreflex) upravena mez stability kralika 30.11. / opravena paleta u title.ebp 29.11. / upraveny obrazky z menu a prilehlych oblasti Targed 1.08 pouziva pro utlum histogramu spline i NotOrdered v0.7 - (optimalizovany) report o autorech `authlvl.txt (co kdo vyrobil, pripadne k cemu se nikdo nehlasi) 28.11. / znovu prekonvertovana vsechna pozadi (zase trochu lepsi =) 27.11. / pozadi 'ink' s tmkachnou =) (hchkrdtn!) 25.11. * levely: 163 used, 28 bonus, 18 unused 24.11. / v demoverzi opravena chyba ve startovnim levelu (chybel .mab) manual 1.05 (Lumi a .ini) opravena chybka v monster::keyreflex (mohla bugovat framechain) (pomohlo to rudochovi ve vyskoku, snad i kralik bude ok) 21.11. / opraven pravostranny bug pri teleportaci kralik se nafukuje! (ale jeste trochu buguje) *** v0.43 *** 19.11. / LVL 1.23 - podporuje magicke samofuky 18.11. / pridana moznost pouzivat 'samofuky' nezranitelnosti po zhmotneni zkracena na 3 sekundy 15.11. / lehce upraveny levely v demoverzi 12.11. * levely: 148 used, 22 bonus, 21 unused / opraven pravostranny bug zluteho draka (a upravy kolem zombu) 10.11. / konecne opraveno zapadavani ovoce do plosinek na druhem radku 8.11. - snaha opravit zapadavani ovoce (marna =) 5.11. / opraven spatny y-interval pro naraz fireballu do zdi (po minimalizaci) 3.11. / cdcheck se defaultne pouziva, pri chybe chvili pocka 2.11. / pokud je maximalni pocet zivotu, uz se nevypisuje hlaska o pridavani za prekonani bodove hranice muze pribyt i vice zivotu najednou pokud je cdcheck a neni mscdex, jen vypise hlasku * levely: 139 used, 24 bonus, 25 unused 1.11. / ztmaven warholovsky obrazek * levely: 134 used, 24 bonus, 30 unused 27.10. / hrac je 5 sekund po zhmotneni nezranitelny alfa-verze kralika - rozhazuje koncetiny a krvinky, ale nenafukuje se 3 nove kralici samply 26.10. / kachna i def.potvora se otaceji i pri narazu v padu ovoce je mozne zrat po 3 sekundach i v letu NotOrdered 0.5 - na zaver vypisuje statistiku, ignoruje levely na '_' LevelMonger 1.03 vypisuje i vyuziti obrazku * levely: 129 used, 18 bonus, 30 unused 24.10. / prehozeni klaves se v novem levelu resetuje *** v0.42 *** 23.10. - opet se rozstrkavaji symbolove bubliny 22.10. i NotOrdered v0.4 - uklada do souboru abecedne setridene * celkem 174 levelu (122 zarazenych, 18 bonusu, 34 nezarazenych) 20.10. / kouzlo 'kradez vlastnosti' krade mnohem lepe (krome poctu bublin vse) 17.10. i NotOrdered 0.3+ - bonusove levely od 6 - 9. (tj. xxx6 az xxx9) 16.10. / OrderMonger 1.01 na zaver vypisuje statistiku FakeDir a UnFake 1.06 - up to 768 files =) MAB 1.34, WND 1.15, LVL 1.22 - upraveno pro novy fakedir v LVL opravena chyba pri mazani ovoce (pak nesouhlasil pocet) nove pozadi s upirem 2 =) nove kostky pro upirske levely 15.10. / OrderMonger 1.00 generuje sekvence serazenych levelu pokud je level prazdny, uz nelze pouzit bonus '+30 sekund' (zbytecne) 14.10. / hra se vyporada s vice nez 4 bublifuky (max 4, ale nedela to zmatky) maximalni bodovy koeficient zvysen na 10 casove bonusy nemuzou pretect pres 99 i NotOrdered 0.3 vyhledava nezarazene levely (podle souboru 'order.txt') 13.10. / dvojpalba v menu i v .ini (catchy) ?.10. - opraven bug pri vyrobe velkych ceduli s body 8.10. / manual 1.04 (kompletni kouzla a dalsi zmeny) 7.10/ / levelova operace pokracuje 6.10. / brutalni cistka a reorganizace v levelech 5.10. / pridany bonus 'bodovy koeficient' (3344) - zatim max 2 (BUG!) 4.10. / LevelMonger 1.02 vypisuje warning, pokud v levelu neni bublifuk *** v0.41 *** 4.10. - czarwony smok neklouze - double palba * prekopane score labely a sheety 3.10. / nebulus se pri _kazdem_ narazu otoci (nekdy skakal na miste do zdi) 30. 9. / pridana moznost upgradovat pocet bublin (1122) (od 6 do 15) lehce posunuty vypisy score, aby se vsechno veslo 28. 9. / upraveno vykreslovani ukazatelu poctu bublin (ale porad jen 10) vyhozena vtipna promenna black30x4 27. 9. * opraven frame chain zajice (v bubline blbnul) 22. 9. / zkusmo upraven kod bonusu (stringy jen na stacku) 14. 9. / qbubbles zvetseny na 10 (tim padem i lapac jede na 10) 11. 9. / upraveny makra pro praci s poli (eliminace warningu) bonus mrazik zastavuje na 30s potvory (vcetne animace) *** v0.40 *** 6. 9. / fonty muzou byt nacpane ve fonts.dir vyroben (asi docasny) "sprite" nums (5x5) ...asi se nepouzije... 2. 9. - drobne upravy okolo zobrazovani cisel s hodnotou ziskaneho skore 1. 9. - oprava bugu s propadavanim zombu v TOMB2 31. 8. - objevuji se cisla s hodnotou ziskaneho skore po sezrani ovoce / MAB 1.33 (pridano jedno undo dozadu na ctrl+z) 30. 8. / MAB 1.32 (pridano oznacovani bloku) 29. 8. / bonus krehke bubliny setup 1.08 (opravena chyba pri kliknuti mysi do hlavicky okna) 27. 8. / pridany bonus praskac (jen na pomale bubliny) pridany repelent (jako jedna z vlastnosti - lze upgradovat) za dokonceni cele hry dostavaji oba hraci 10000 opraven font v hlasce 'zivot za 10000' (qfnt misto sfnt) v quake.fnt opraveno velke N (o jeden pixel =) LVL 1.21 (opraveno pretekani textu pres okraj pri editaci a vkladani) 26. 8. / pridany bonusy prohozeni hracu (klaves) a prohozeni vlastnosti taktez pridany bonus 'lapac' (jen na 8 potvor) 25. 8. / pridana vlastnost 'plivani' (rychlost vyplivnute bubliny) statistiky jsou barevne ladene a obsahuji i jmena hracu 24. 8. / upravena rozmezi vlastnosti a jejich vypis ve statistikach 23. 8. / hraci maji vlastnosti rychlost, zrychleni a vyskok (je mozne je vylepsovat pomoci kouzel a vypisuji se ve statistikach) pri neviditelnosti pouziva drak bily tint (no vida! =) pri hebnuti se vzdy okamzite zviditelni predposledni sekundu platnosti bonusu se drak vykresluje normalne *** v0.39 *** 23. 8. - vyresen zombi pravostranny syndrom (volili ODS =) / hodiny jdou vzdy o jeden pixel za tik 22. 8. - odstraneni asibky v testu CantGoLR (zpusoboval propadavani v WINDY4) / upraveno pocitani nezranitelnosti (nova metoda CheckState) pridana metoda Stats na vypsani vlastnosti hrace pridana neviditelnost na 60 sekund (2211) - chrani proti drakum 21. 8. - zobrazeni skore na 6 mist 19. 8. * konecne pridany originalni (pomerne) sampl Murrayho 17. 8. / nezhmotneny drak blika pres dva tinty a tmu pri nezranitelnosti drak decentne poblikava opraveno bliknuti pri nespravne zadanem jmenu levelu opravena chyba, kdy se pri hesle kratsim nez 3 znaky nulovala s_gamma pokud neexistuje potrebny mab a wnd, level se nespusti (predtim se level spustil se srotem misto mapy) pokud neexistuje ebp, aspon se smaze pozadi (na cernou) dalsi drobne zmeny kolem nahravani levelu 16. 8. / opravena chybka s rubinem (ted je vazany na cas, ne Murrayho) opravena startovni orientace hracu (hranice byla o jednu kostku mimo) *** v0.38 *** 15. 8. / rubin se spravne maze 14. 8. / cel2mbl (pozde, ale prece =) pri rychlem dokonceni levelu se objevuje rubin (ale teckuje... =( 11. 8. / kachna pouziva 3 nahodne prdici samply 9. 8. / 2 obrazky plakatu do intra ('tynlisk' a 'lost stairway' =) 2. 8. R instal je (udajne) hotovy Toto eppochalni dilo bude zrejme navzdy nedoceneno. Navic R. navrhuje, aby se vsechna data spakovala a dekompresi provadel primo engine hry... Instal by se tak stal zcela zbytecnym. =) - pridani zivotu za kazdych 10000 1. 8. / kachna se na dobu snasky pozastavi taktez uz ted kachna nesnasi vejce v padu 31. 7. / bal rozbouraneho kralika jeste rozdelen na dva (ruce a nohy) 30. 7. / trochu upraveny framy rozbijeneho vejce kachna snasi co 10 sekund pridany varovny kvakaci sampl opravena chybka ve vlastnostech (vlastnosti Murrayho zustavaly 0) 29. 7. / kachna snasi pod sebe vejce (zatim vzdy pri otacce na konci plosinky) 2 nove (spise prozatimni) vajecne samply zmeneny nektere id pro .ftb, aby byly prehledneji serazene *** v0.37 *** 28. 7. / opraveno ebpview a gif2epf3 (pouzivaly stary setpal) animace zomba navazuje i pri poskakovani a odrazech od zdi! =) ufff... zvetsena setrvacnost zobrazovani zelvy, jeji grafika pridana do .ftb prodlouzen interval pro plivani nepratelskych draku motyli maji pri trideni prednost - vzdy letaji na popredi dominovy efekt vyvolany hracem z bubliny se mu zapocitava pokud je levelu rudoch, na zacatku se spocita turnpos (0-100) 27. 7. / skvele cerne pozadi na tvorbu neviditelnych levelu upravena pozadi s sachy a bezpecnosti prace upraven zpusob, jakym se pocita glasstint a zesvetlovaci tint prepocitany tinty u vsech pozadi reorganizovany kostky (nepouzivane vyhozeny) 26. 7. / do levelu je mozno pri startu nacpat nepohyblive ovoce (pole na bonusy zvetseno na dvojnasobek) grafika kachny rozdelena na 2 baly: kachnu a vejce(.mbl) varovne pipani pred koncem casu je ted vazano na zive hrace, ale pokud je ve hre jen jeden, pipa co 2 sekundy pro vykreslovani plosinek se pouziva puttintcel (kevl!) vice nez 10 zivotu je v interscreenu zobrazeno ciselne (nepretecou) LVL 1.20 (pridana moznost prace s ovocem, defaulttimelimit je 45) upravena palete pro MAB, aby se daly rozeznat kostky s tintem 25. 7. / hodiny pouzivaji 'teplomer' (cisla zustala na parametr s_digi=1) vedle ukazatele hodin je nova ikonka presypacich hodin hraci maji primo v sobe pointery na 2 tinty - silny a slaby novy zpusob vykreslovani Murrayho - blika pres 2 tinty opraven bug, kdy se Murray objevoval pri chcipani hrace a pak bloudil 24. 7. / startovni pocet zivotu je 10 puvodni zomb zpomalen, pridan zomb2 s puvodni rychlosti rychlost ubihani casu zavisi na poctu hracu ve hre LVL 1.19++ (mala optimalizace, "nova" ikona pro rychlejsiho zomba) 23. 7. / novy sampl pro alert (thanx to Nal =) 22. 7. - oprava bugu: ruzneho odrazu bublin od leveho a praveho okraje obrazovky - pridani kontroly preplneni pole UFOs 21. 7. / na papir vyvedena hlava draka ze 2.5 stran (pro potreby intra) predelano pozadi 'sirena' (ale porad nic moc... =( 19. 7. / komplet predelano pozadi s disketou LVL 1.19+ (timelimit je ted word misto byte) *** v0.36 *** 18. 7. / pri startu levelu se nuluje platnost message (nekdy zustala z minula) upraveny palety zbylych pozadi pozadi s BC++ 16. 7. / Lumi umisten do creditu (i na pozadi =) upravena nektera pozadi - socha, vitraz, zed, bunny a park i abecedni levely doplneny o ftippne basnicky 15. 7. / opravena chyba se spatnou orientaci zeleneho na startu levelu lehce upraveny tinty (pro odlehceni zelenych bublin) tga2col 1.07+ (vice tlumi sousedy, pocita se slabsim zelenym tintem) predelano warholovske pozadi 13. 7. / rudoch se pri delsim padu otoci MAB 1.31, WND 1.14 a LVL 1.19 - pri nesouhlasu s prepsanim nuluje filename a pokud to mel byt konec pomoci 'alt+q', tak jeste neskonci zesvetlena tintovaci tabulka LVL draci rodinne foto do intra 12. 7. i 25 abecednich levelu (ve vyvoji) 11. 7. / zmeneno chovani cerveneho draka (mel by uz byt koplet) ve vyvoji funkce 'countturnpos' pro nastaveni vlatnosti rudokozce LVL 1.18 - opravena chyba v textboxu, neuspesny load nuluje filename MAB 1.30, WND 1.13 - totez, navic pridano posunovani 10. 7. / cerveny drak je ve hre a vesele si skace (ale obcas nechce chodit =( MAB 1.29, WND 1.12 a LVL 1.17 - uplne vymakly textbox MAB navic obsahuje flip, copyflip a redraw flip23 trva maximalne 10 sekund i prvni pokus o serazeni levelu 4 levely *** v0.35 *** 9. 7. /R upraveny flip23 (zatim =) nepada! (a zase se pouziva) 8. 7. - pridana moznost updateovani pozice a vlastnosti kreatur v bubline - zpomaleni yellow draka (200 -> 150) / pridany bonusy pro dva hrace: vymena score a pozice docasne zablokovan flip23 (porad jenom pada... =( 7. 7. / upraveny 'defaultnextlevely' v demu 6. 7. / opraven bug - pokud se zacinalo bez hesla, slo se do 'startu' a z neho neexistoval nextlevel, loadovani levelu se zacyklilo MAB 1.28, WND 1.11 a LVL 1.16 - kontrola existence souboru pri save nove grafika teleportu i v sprites.bal, ktery pouziva LVL manual 1.03 (upraveny teleporty a podobne) 5. 7. / nove reseno dokonceni levelu: . s lividaci posledni potvory jsou zlividovana vsechna ufa . zacina 'red alert' - 10 sekund na dokonceni, jinak defaultnextlevel pokud hrac zhebne, zmizi i jeho Murrayove upraven BSound - blokuje opakovane prehravani samplu tesne po sobe (ubude tak zhruha 1/3 zombovskeho cinkani v 'tomb') mizejici ovoce se vykresluje odpovidajicim tintem (...ufff) txt2off 1.02 - opraven bug, kdy se do pracovnich poli misto bytu ukladal int, takze vls fireballu(39) prepsalo vls jabka(40) nulama! LVL 1.15 - v loadspr chybelo close(f) opravena drobna chybka v setupu (v1.07) ...ale jestli to pomuze...? 4. 7. / upraveno txt2off 1.01 (pridany kontroly a vypisy) pokud uz v levelu nejsou zive potvory, Murray se neobjevuje Murray se chechta pri vstupu do levelu opraven bug, kdy pokud level koncil jen hrac2, nepripocetly se zivoty - skytani, kdyz drackum dojdou bubliny (i sampl =) - opraven jeden nalezeny bug: kdyz doslo pri fire k doskoku, nastavily se po ukonceni fire framy letove faze. - vymaklejsi get_cel - vyreseny (snad) problemy s paletou - odstranen bug s ufem * 500 bodu za vlezeni do endportu 3. 7. / 5 framu Murrayho pro objeveni a zmizeni - uprava doomina a rozstrku *** v0.34 *** 2. 7. / Murray je ve hre! (pro trpelive i stada Murrayu! =) grafika Murrayho je minimalizovana a trosicku upravena pridana docasna verze Murrayho chechotu objeveno nekolik bugu souvisejicich s firebally opraven bug, kdy cislice casu zustavaly nemistne cervene 1. 7. / i u me opraven bug s chybejici dealokaci pozadi endportu 26. 6. ! PROMOCE =) ! 21. 6. / opraven(?) paletovy bug (pry to blbne porad...=( nove (jeste horsi) jabko 19. 6. * oprava nepohybliveho jabka * predelani teleportu na novou grafiku a zobrazeni vstupu i vystupu - zatim provizorni verze getcel20x20 18. 6. / gamma korekce opravena i u hiscore (nejak jsem zapomnel...) / bunnymeat je ve zvlastnim balu (10x10) - opraven novy nesmrtelne do bublinysechytajici bug 17. 6. / teleporty: in a out (grafika) (jeden nebo dva samostatne .baly?) externi gamma tabulka (eliminovano math.h) - bubliny se rozstrkavaji 16. 6. / asi tak 37.verze grafiky teleportu (do tunelu) 15. 6. * opraven no_fruit bug pri Doomino efektu * pridan rozprsk fireballu (+ pouziti MBL verze) 14. 6. - opraven fireball_skrz_zed bug - predelavka sin/cos z float na int (pomoci tabulky) - uprava kolizi dracku s bublinami (jen zmena kodu, ne chovani) / DOOMinovy efekt! (ale jeste tam jsou kolemjdouci chybky...) nova prevodni tabulka na zluteho draka MakeFake (FakeDir) 1.05++ nedela bordel, ani kdyz se prohodi parametry 25.5. - 12.6. (Promovani) inzenyri, sinus, kosinus, deskriptiva... *** v0.33 *** 24. 5. - prvni verze CD centra na F4, umi vysouvat|zasouvat CD, poustet a zastavovat prehravani (jen od zacatku CD) - opraveno nacitani INI, kde se omezovaly slidery na 7 prestoze je povoleno 0 az 15 - zvysena citlivost bublin vuci potvoram, potvory se snaze chytaji 23. 5. - CD ve hre, zatim se na zacatku spusti, na konci zastavi, spousteni a zastavovani funguje i na zmenu "CD pouzivat/ignorovat". Pocatecni testovani existence CDROMky lze vypnout v INI "CDCheck = 0"; 22. 5. - firebally zabijeji draky - zluti draci nemohou hazet dalsi fireball, dokud nevyprsi timeout - pridan novy typ polozky menu: switch s navesenou procedurou 21. 5. - alokovani tintu upraveno pro maximalne 16 tintu. - osetrena situace, kdy pribyde zivot v okamziku, kdy jeden z hracu uz vypadl ze hry (nebyl jiz dalsi kredit); kredit pribyde a hrac je opet k mani. - opraven dalsi bug s UFO a YellowDragon - pridana podpora rozprsku Fireballu * multitint predelan na 16 tintu - do UFO pridana promenna wholesize nahrazujici makro UFOSIZE * pridany zvuky k fireballovym akcim 20. 5. - firebally predelany na multitintovou verzi - odstraneny nektere bugy firebalu - prepsana funkce puttintcel(), ktera nedelala to, co mela (viz 26.3.) / v LVL prohozeni nepratelsti draci a zajic 19. 5. * oficialni verze MAB 1.27, WND 1.10 a LVL 1.14 pouzivaji predelanou mys / fireball ma 3 framy rozprsku a je orezany (zatim se nepouziva) 2 docasne samply pro fireball - zflikovano *** v0.32 *** 18. 5. - zdokonaleni zluteho draka (temer finalni verze) - uprava testu CantGoLR (snaha zmirnit pripady propadavani zdi) / novy (horsi? =) fireball (na specialni tinty) 17. 5. - zluty drak zarazen do vyvoje. Zatim pobiha a firuje, ale ma to jeste nejake mouchy 14. 5. / nova ikona obsahuje logo ve dvou velikostech 11. 4. / hodiny jdou pozpatku (a jelen honi lovce =) a jen na 3 mista (x:yy) poslednich 5 sekund rudnou a pipaji bsound pouziva 9 bitu na michani 9. 4. / pridany bonusy na +zivot (zatim 4321) a +30sekund (2222) (zivot neosetruje pripadne znovuobjeveni mrtveho hrace #2!) kazdych 30 sekund po prvnim by se 'mel vypustit' dalsi Murray *** v0.31 *** 8. 4. / opraven bug, kdy se pri cheatovani nevracely kredity ('&&' misto '&'!) 6. 4. / male zmeny kolem zvuku (problemy s flikovanim) upraveny nektere samply (ty co piskaly) 2. 4. / hiscore OPRAVDU pouziva gammu pri fadech (GAMMA presunuta do game.h) 1. 4. / pripraveny promenne s_usecd a s_cdorder na ovladani cd (menu a .ini) na prehlednejsi pocitani casu pridana promenna timesecond 28. 3. / zbyle dve .epf zkonvertovany na .ebp a vyhozena funkce epf_load do vsech hernich pozadi pridano dalsich 5 tintu trochu zesvetleno pozadi s x-files 26. 3. - nejaka optimalizace asm rutin, napsan puttintcel, zatim neni vyzkouseny / na zaverecne pozadi pridany reklamni napisy =) 25. 3. / 3 docasne framy ohne pro palachizaci vsechny slidery upraveny na rozsah 0-15 (at je jemna hlasitost) 24. 3. - FIRE! teda na klavese F je fireball (jen pri cheatovani) 21. 3. - opravena jedna chybka, kdy player2 nemel podminku stejnou jako player1, a tak i jako NOTTAKEN praskal bubliny 12. 3. / u vsech spritu vyhozen pointer na foffset a pridana promenna framesize vyhlazena pole foffset20x20 a foffset10x10 upraveno .ftb bonusu pro mensi velikosti ovoce (ysize) neaktivni/mrtvy drak uz nemuze cheatovat 11. 3. / ReOrder 1.00 - utilita pro cislovani levelu (modifikuje vnitrni jmeno) Minimize 1.00 - upravuje velikost framu celeho .balu nacmarane 3 framy Murrayho 23. 2. - opraven bug s bonusem nesmrtelnosti pri novem zpusobu zivotoscotu *** v0.30 *** 21. 2. - novy system pocitani zivotu * zachycen a sestrelen bug s prilis aktivnimi mrtvolami vznikly v souvislosti s novym sc~otem zivotu 20. 2. - hraci vstupuji do hry az prvnim stiskem klavesy 18. 2. - chyba snad nalezena - chybna dereference v memcpy (Symbuf::Adds), aspon myslim, ted to funguje(ne tak docela) *** v0.29 *** 17. 2. - snaha o nalezeni chyby souvisejici s flipem23, zatim nalezeny nefungujici funkce. 13. 2. / upravena skoro vsechna zbyvajici pozadi 12. 2. / prepaletizovana pozadi: Kolar, ruka a TwinPeaks Targed 1.07 vyrabi pri konverzi trochu jine palety UnFake 1.05 nedela problemy pri existujicim souboru 11. 2. / predelano pozadi s panterem 4. 2. / LVL 1.13, MAB 1.26 a WND 1.09 - chybejici soubory se snazi rozbalit z fakediru '..\data\levels.dir' prebaleny pozadi crime a gappa UnFake 1.04 bez parametru se pta, jestli ma nalezeny soubor rozbalit 23. 1. / zrusena specialni pauza (skoro totez dela bosskey) bosskey nedela fadeout, ale okamzite maze obrazovku jako bonus pridany 'padavy' flip23 - ladit, ladit, ladit! =( LVL 1.12 ma navic casovy limit (hra ho zatim nevyuziva) 21. 1. - odstranena chybka v destruktoru SymbolBubble 20. 1. / FakeDir 1.03 a UnFake 1.03 - konecne je mozne i rozbalovat =) 19. 1. - odstranen zobrazovaci efekt pri vykreslovani statistik - cas v levelu se vypisuje vpravo misto vlevo - odstranen nedostatek okolo gamma korekce *** v0.28gv *** 16. 1. / FakeDir 1.02 (je mozne menit filtr a nespadne, kdyz nic nenajde) vsechna .ebp sloucena do 'pictures.dir' (a upraven 'ebp_load') ztmaveni obrazovky pri pauze jako ve winquakovi (znovu opraveno volani destruktoru bublin - virtual nekam zmizelo =) 15. 1. / na F1 se ve hre objevuje vypis specialnich klaves 13. 1. - statistiky se vypisuji na TAB (zatim jen nezranitelnost) - vypis casu v levelu 11. 1. / upraveno noir pozadi - pridany stin zaluzii mala zmena uvodniho pozadi 10. 1. / blaster: kontrola volne pameti a pripadne omezeni poctu kanalu lehce upraveny uvodni vypisy a zase zmeneno jejich pozadi 9. 1. / predelana cela Message, aby spravne prekreslovala i pri zmene pozice god mode visi na promenne 's_holy' pri cheatovani je zablokovane hiscore v menu pribyly 2 specialni klavesy a 2 specialni ikonky *** v0.28g *** 4. 1. / kouzla vypisuji i message v barve draka 2. 1. / lze vesele testovat kouzla 1. 1. / manual 1.02 aktualizace kreditu (levely) a copyrightu (1998! =) pridana promenna 's_test' a parametr 'Test' na debugovani kouzel - 1998 - 22.12. *** v0.28 *** / znovu opravena (snad) orientace draku na zacatku levelu (chybel else) 21.12. / BSound: kanaly a buffery jsou zvlast - setri se kolem 70% xms presunu objeven evidentne novy bug pri rozbijeni symbolovych bublin (opraven?) 19.12. / gamma korekce je ted opravdu gamma korekce a ne jen nastaveni jasu =) 15.12. / pri Esc se porad nedealokovaly potvurky chycene v bublinach (vubec se nevolal destruktor - ted je virtual a jede to) manual 1.01 14.12. * draci se pri startu toci ke stredu a v interscreenu jsou vzdy zivi / do vsech (snad) levelu v demu pridany chybejici bublifuky 11.12. / opraven minor bug: blaster (jen pro?) nenastavoval mono rezim (pokud byl predtim nastaveny na stereo, delalo to zajimave efekty) 9.12. *** v0.27 *** / sjednoceny ruzne vyvojove verze zadavani klaves v menu rozhozeno na dva sloupce 07.12. - napsan Fireable a YellowDragon (zatim netestovano) 04.12. - zmena principu bublifuku (bublifuk sam rozhoduje, co foukne) - ruzna pravdepodobnost magickych sybmolu (kapak 10%, ctyrleaftek 20%, hvyezdicka 30% a ohniczek 40%) - yet another minor changes - BBL fajly presunuty do DATA2.FTB - napsano UFO a Fireball (zatim netestovano) 3.12. / nove pozadi pod uvodni scrolling (taky pridany konstanty scrl.barev) opraven no-nextlevel-warning bug (nekdy vypisoval jine jmeno levelu) 2.12. / quake.fnt obsahuje i znaky pro Enter, BackSpace, Ins, Del a ScrlLock upraven keyboard.cpp, aby se spravne zobrazovaly i v menu 28.11. / upravena kontrola volne pameti, aby bylo mozne lepe hledat chybky dokonceno retusovani draku 27.11. - opraven bubble.blow_with_monster_bug 26.11. * opraven array.add_not_successfull_bug - drak chodi v bubline na vrzaci frame - PIC2FNT a FNTVIEW upraven k praci se znaky az do 255 (chyba vznikla takto 255 - 32 = 213 !? (No proste zapomnel jsem to zintegrovat :))) - opraven array.add_not_successfull_bug pro bonusy 25.11. / vypis o volne pameti se uklada jen kdyz je v .ini 'Report = 1' vyroben 1 frame, aby mohl dracek zevnitr stouchat do bubliny 24.11. *** v0.26 *** / dalsi upravy grafiky draku 23.11. - z kazdeho bublifuku muzou vypadnout najednou dva symboly (sekvencne) - odstranena padavka pri ctyrech bublifucich v levelu - vyroben FTB s enemy dracky a kralikem, zatim se v programu nenacita / pridany skytaci sampl pridana modifikovana 'askey' tabulka, ascii tabulka v puvodnim stavu 22.11. - dracci mohou zevnitr rozbijet bublinu firingem - opraven bug s pozadim u sebranych symbolu / upraveno menu.cpp, aby Esc vyskakoval jen o 1 uroven vys a ne do mainu do fontu pridano asi 10 znaku, aby se daly znazornit specialni klavesy upravena ascii tabulka v keyboard.c 21.11. / lehce optimalizovano loadovani samplu z xms (pokud uz je v bufferu z minula, tak se nic netaha / ale nezkoumaji se ostatni buffery =( v menu je mozne menit ovladaci klavesy a ty se pak ukladaji do .ini (pod Game nacpano pole s_key[][]) ...uff, to to trvalo... 20.11. / retusovani draku pokracuje zelva vyhozena z menu (id ji taky maji defaultne vypnutou =) (ale zustala v .ini) pridany switch v menu na kapicky (s_drops je extern) opraven bug, kdy se u starych .lvl nenastavovala globalni gravitace 18.11. / upraveno drops.cpp, aby bylo mozno vyrabet i jednotlive kapicky 17.11. / upravena pozadi s Quakem a panterem praskaci bubliny (totiz rozprsk na kapicky /nebo co) ...JO! KONECNE! 16.11. U asi 12 levelu / zahajeno retusovani dracku 12.11. *** v0.25 *** / automaticke meneni hesel (v menu pod 'Nastaveni/Heslo menit...' a samozrejme v .ini) 6.11. + sick + 11.11. 5.11. / opet opraveno vypisovani prvniho hesla v interscreenu (poprve opraveno uz 14.10., ale zrejme zmizelo behem flikovani) 3.11. U 10 levelu 2.11. / k pozadi ascii pridany textovy sum na pozadi WND 1.07 - SPACE prebira vitr z pozadi, kreslici mod ted prepina Enter nejake levely 1.11. / treti verze pozadi s X-files nextlevel '@' miri na endscreen a samozrejme endscreen! (zatim jen 'konec dema!') 31.10. / MAB 1.25 - SPACE nastavi jako aktivni kostku pod kurzorem, S separuje 30.10. / par kostek 29.10. *** v0.24 *** - opraveno nacitani bublifuku, pokud zadne nejsou - opraveno sbirani ovoce mrtvolami U 10 levelu / bosskey (fadeout-fadein) na 'F10' opraven bug u screenshotu ("promeskany" cas se nahrazoval) LevelMonger 1.01 vypisuje warningy pri dlouhych komentarich LVL 1.11 orezava dlouhe popisky uz pri zadavani 28.10. U par levelu 27.10. / prvni verze pozadi pod 'Konec!' 25.10. U dodal 2 levely! =) 23.10. / opraven bug u zelvy (na pomalych pocitacich prilis zrychlovala =) pozadi s vitrazi zasazeno do kamenne zdi a prejmenovano na church 21.10. / dalsi verze pozadi s vitrazi (kovove prepazky mezi sklicky) 20.10. / 4 kostky...no nic moc... 18.10. / predelano pozadi s vitrazi (jina kompozice a perspektiva) 17.10. / oranzovy motyl mohl po vypadnuti z bubliny vytuhnout ve zdi zastaveni hiscore na novych zaznamech jde odcvaknout opraven bug z 13.10. (diky '||' se nekdy zapsal do hiscore jen zeleny) MAB 1.24 a WND 1.06 - stary readstring spatne cetl specialni klavesy 16.10. / nejake nove kostky 15.10. *** v0.23 *** / lehce optimalizovano ztmavovani dolni casti hiscore - bublifuky ve hre (nic moc =( ) 14.10. - nejake male zmeny ve vykreslovani energie / interscreen resetuje vsechny klavesy (aby okamzite neskoncil) prvni interscreen vypisuje jako heslo vzdy to, co bylo v menu orezavani hesla po ukonceni menu (max 11 znaku + '0') 13.10. - napsano propadavani se dnem + vysadek s x posunem, vedouci k snizeni poctu podlahovych bugosu - yet another minor changes - opraveno smeti pri zobrazovani score a zivotu (byly to transparentni pixely ... napsan putsolid) / pokud se nikdo nedostal do hiscore, tabulka se vubec neobjevi 12.10. - napsan bublifuk, zatim neni ve hre - bonusy se nezastavuji na dne obrazovky - some other minor changes / password obsahuje i neco jako crc 11.10. / totalne prepsany cerveny motyl, takze by uz opravdu nemel proletet zdi (ani sikmou) a mel by byt dokonce trochu rychlejsi =) 10.10. / dokoncene hiscore jde odcvaknout cimkoliv 9.10. R/graficka podoba installu je zrejme hotova 7.10. *** v0.22 *** / pri zadani nesmyslneho hesla (level neexistuje) se spusti 'start' (neplati pro '/testovani' =) 5.10. - oranzovy motyl in game... - odstranen dalsi brouk s aktivitou mrtvoly (polykala symboly) / manual 1.00 30. 9. / vyrobena a zkonvertovana (snad) veskera grafika pro install 29. 9. R rana betaverze installu 28. 9. / zajicovi jeste chybely framy v bubline, ale uz je komplet 27. 9. / framy zajice by mely byt komplet 26. 9. / vyrobeno pozadi pod install (ten snad zmakne R.) konecne nejake framy zajice pro chuzi (zatim doleva) 25. 9. / LVL 1.10, MAB 1.23 a WND 1.05 berou parametr i z win95 pro vsechny tri editory vyrobeny ikony =) opraven bug, kdy se u starych .lvl nenastavovala gravitace pro dracky 24. 9. / hiscore pri scrollovani skripe WND 1.04 je schopen sezvykat i delsi jmeno (s cestou) 23. 9. / neuspesny pokus dorazit na misto konani Sardele97 =P 22. 9. *** v0.21 *** / interscreen jde odkliknout cimkoliv (a nema casovy limit) pouziva se gravitace (maly krok pro draka, ale velky pro Bubliny =) v tomto souboru 'vyrazne oddeleny' jednotlive vyvojove verze =D 21. 9. - vytvorena utilita BBLVIEW, jez prokoukne BBL soubory - symboly se vykresluji primo s bublinou - zvuky jsou ulozeny v XMS, pouze prehravaci buffery pro vsechny kanaly jsou v konvencni pameti - oprava bugu s aktivitou mrtvoly / prekonvertovany oranzovy (zluty?) motyl (ale neni v ftb a vls) napsano chovani horizontalniho motyla (zmachinovany game.cpp) jako sampl pro poskladani bonusu je 'znelka' (c-5 d-5) 20. 9. - objevena potvornost: v BC neni jiz dosti pameti pro naloadovani pozadi v rekordech - opraveno mrkani potwor v bublinach - symbolove bubliny praskaji tak jak maji / interscreen jde odkliknout i firem obou hracu 19. 9. *** verze 0.20 *** 18. 9. / hiscore je plne funkcni (save/load/pridavani vysledku) (taky pribyly dalsi globalni promenne - lastscore[1/2]) pozadi pod hiscore vylepseno o hermelin, horni zaves a lepsi paletu 1 novy sampl pro 'zasekavani' hiscore LevelMonger 1.00 procmucha adresar a vyrobi report o vsech .lvl 17. 9. / opraven bug pozirajici pamet v ebp_load [272 bytu] (pokud vsechno klaplo, nedealokovala se prechodova tabulka) LVL 1.09 (g=gravitace [uklada se na konec]) 16. 9. / nove nakreslena pozadi pod hiscore (2 mutace) se objevuji, jak maji hiscore pouziva 'topscroll', ktery funguje pekne v barvach =) 15. 9. / docasne hiscore v menu (nema poradne pozadi a je natvrdo) 14. 9. / modra mutace motyla (snad se pouzije) bokem napsana verze 0.99 hiscore pozadi 'script' predelano na negativ (trochu lepsi) 10. 9. / jmena v menu se barvi, jen kdyz jsou aktivni a jsou decentnejsi 'bunny.bal' ma 24 framu, ale 10 z nich jsou jen kopie 9. 9. / jmena dracku v menu jsou v odpovidajicich barvach (trochu moc vyrazne) - vykreslovani score probiha jen pri zmene 7. 9. / sampl 'Bonu(s)' opraven maly bug v menu (sscanf bohuzel cte jen jedno souvisle slovo) - vytvoren symbuf, zobrazuji se sebrane symboly (ktere jdou sebrat) - zatim vyletavaji nahodne (symboly) 6. 9. - dalsi upravy v programu - zavedeni bublin se symboly (prozatim vyletavajici z jedineho mista) 5. 9. - nejake drobne upravy v programu / opraven bug, kdy se dealokovala nenactena mapa a vitr nova promenna startlives, aby se z hesla dostal pocet zivotu do sheetu upraveny framy motylu v bubline (chybel odlesk) 6 framu vejce (z toho 2 lihnuti) u kachny WND 1.03 (_mazani_ pod 'krabici' za sebou nechavalo jeji kopii) par dalsich levelu 4. 9. / u nepratelskych draku vyhozeny hebnouci framy je mozne pouzivat hesla! (zatim krome zivotu) v interscreenu jsou videt ikony zivotu a heslo na pozadi kreditu updateovan Roryho podpis (nalezen bug: za urcitych okolnosti pri neexistenci levelu spadne!) 3. 9. *** verze 0.19 *** - snaha o opraveni moonwalk bugu a posmrtneho bugu - zaveden God Mode (pres jmeno hrace 'Local God') - snaha o zestihleni programu (drobne) - objeven bug v menu / LVL 1.08 (prvni backspace v textboxu maze cely radek + osekana vata) 2. 9. / MAXTPORT 12 1. 9. - opraven bug chytani dracka po smrti / upraven sampl zombiho cinkani a pridan sampl pro konec hry pozadi s disketama (nic moc) 31. 8. *** verze 0.18 *** - opraven bug u zesnuleho modreho dracka - uprava umirani - testuje se konec hry na 0 zivotu - oprava mrkaciho bugu (pokolikate uz) - zombi newannajumpuji ve vyskoku / FakeDir 1.01 (opraven bug pro 12 znakove nazvy) levely se nahravaji i ze sbaleneho 'levels.dir' opraven celkem novy bug, kdy se po nenalezeni .lvl zacyklilo nahravani 30. 8. - snaha o zmenseni zombocinkani - bonusy kratce pred zmizenim blikaji (tintovane) - dracci jsou zabijeni a ozivuji (modry zatim s bugem) / FakeDir 1.00 lata dohromady vice souboru (ruznych typu) - 'levels.dir' 29. 8. / upraveno pozadi se sirenou 28. 8. / interscreen je hotovy (ovsem zatim bez poctu zivotu a hesla) za timto ucelem zflikovan halfflip (3 radky v c++) vsechny polozky menu 100% cesky LVL 1.07 (vata u textu opravena na souvisly string [aby sel fscanf], opraveno nastaveni aktivni delky textu v text.init(), timestamp =) bananove pozadi + 2 pruhovane kostky pozadi od Jiriho Kolare upraven vrzeny stin plosinek na krajich obrazovky 27. 8. / objevuje se zaklad 'interscreenu' u pozadi menu a kreditu upraven kontrast a nejake detaily opraven bug v menu (init nenastavoval 'changed' - spatne mazalo) upraveno menu.cpp, aby radek mohl by delsi nez 32 znaku napsany help v menu (2 stranky) upraveno pozadi helpu (na negativ - b¡l  bila do oci) do q.fontu pridany smajlik '=)' [chr(157)] * opraven bug, ze se pri preruseni levelu nezrusily endporty 26. 8. / pozadi s katastrofickou potvurkou ('gappa') MAB 1.22 (newmap obsahuje uz jen spodni plosinku) LVL 1.05 (texty se pri ukladani setridi shora dolu kvuli interscreenu) 25. 8. / praskaci framy zajice (ale chybi chuze) 24. 8. - flip23 (zvany headache) 22. 8. / hrube pozadi interscreenu (.epf) 21. 8. *** verze 0.17 *** - jahoda je ve hre 10. 8. / jahoda - bubliny ve hre rozdeleny do dvou samostatnych poli 9. 8. / LVL 1.04 - default nextlevel je 'b&w' 8. 8. / nakreslen fireball (2x4 framy) 7. 8. - final teleports, odstranen bonusobug (svezi s kousky ovoce) - odstranen vetrny bug, pri max x neslo y -/ odrazi se ovoce od sten / hleda a nachazi bugy 6. 8. / samply sezrani a mizeni nesezraneho ovoce (zni tesne pred) 2 ukazkove framy vybuchujiciho zajice (kralika?) bug-report! (akosi to pada... =( 5. 8. - opraven bugos bublinos autopraskacos - bonusy jsou k sebrani / vyrobena ruda a zlata mutace draka (i ve 'sprites.bal') WND 1.02 (trosku lepsi barevna kombinace...) kachni framy v bubline cerveny motyl uz (snad) neprochazi zdi + vyhozen raketak =( =[ =P =) 4. 8. - bonusy, zatim nejsou k sebrani / malina 3. 8. - kachna, zatim bez snaseni vajicek - opraveno tak, aby se potvory objevovaly tam, kde maji / Esc v submenu uz neskace ven, ale jen o uroven vyse 2. 8. *** spojena verze .14a *** - nejake to pocitani bodu + zobrazovani / egyptske pozadi 1. 8. - dracci sami sebe chytajo, nebezpeci nedbajo - bug s moonwalkem odstranen - energy meters 26. 7. / predelana pozadi pod menu a pod kredity lehce upraveno menu a do q.fontu pridano '(c)' [chr(167)] 25. 7. / LVL 1.03 ma na editaci konecne opravdovy dvojklik citron 3 nove kostky (roury) 24. 7. *** verze 0.13zll *** / opraven bug, kdy se po odpauzovani snazila hra dohnat zameskany cas (jako by mezitim bezela! ...souviselo s novym zelvenim) MAB 1.21 (nove: textboxy, kontrola pri ukladani) WND 1.01 (nove: textboxy, externi paleta a darktint a kresleni boxu) LVL 1.02 [Bublicek] (bugy: vynechaval default nextlevel, spatne mazal texty, chybela editace cile teleportu a kontrola ukladani) opraveni motyli ve 'sprites.bal' (byli prohozeni) a modry praporek =) 23. 7. U/pozadi s Mission Impulsive / upravy pro snazsi vyrobu levelu: . vyrobeny podadresare 'editors' (na editory =) a 'levels', ze ktereho se ted nacitaji levely pri testovani (jako heslo napsat '/levelname') . do .lvl souboru se uz nepisou cele cesty, jen jmeno bez pripony . opraveno nacitani z .lvl, aby se dodrzel definovany format (nejdriv prijdou bublifuky, az pak teleporty) opraven maly bug v menu (switch2 se nekdy spatne mazala) 22. 7. / do menu pripsano vypinani/zapinani zobrazovani zelvy (i v .ini) 21. 7. / predelano zelveni (pokud cpu nestiha, muze vynechavat i vice framu po sobe a mel by drzet opravdu konstantni rychlost hry) (zelva ted taky meni pozici podle poctu vynechanych framu) zelva konecne predelana na novou paletu upraveno pozadi s volebnim plakatem upraveno pozadi s sachovnici 20. 7. / Bublicek v1.00 (editor .lvl) je pomerne funkcni (chybi editace tportu) 18. 7. -/draci mrkou 16. 7. U ruzovy panter / ctvrta a pata verze ikony =) 15. 7. *** verze 0.13b *** - teleporty teleporti 13. 7. / asi treti verze ikony - nejake drobne vnitrni upravy programu smerujici k programovani dalsich features (0.13a) 12. 7. / shnile jabko =( 10. 7. / predelana grafika teleportu a prozatimni bublifuk 9. 7. / banan 7. 7. / hrozny 6. 7. / meloun ikona do win s modrym drackem (jeste bude treba upravit) kachna je nejak animovana i zleva 5. 7. / tr~es~n~a =) 4. 7. / zomb se kazdych 7 narazu na zed pokusi vyskocit 2. 7. / vypis verze v menu symboly nalatene na bubliny a ulozeny do bubble.bbl opraven framestring zomba v .ftb (vynechaval polovinu framu!) 26. 6. / mezi kostky vlozeny 'magicke symboly' a symbol zivota =) 25. 6. / hebnouci a ozivovaci samply 19. 6. / upraveny sikme framy zomba 18. 6. / nakresleny hebnouci framy dracka (asi 10) 17. 6. / upraven Cerny vigvam (trpaslik je mensi) 11. 6. / pozadi z Cerneho vigvamu predelano warholovske pozadi 4. 6. / pozadi s kartami 29. 5. / pozadi s '12' 28. 5. / pozadi s kralickem 14. 5. U pozadi s GhostBlasters 4. 5. / pauza na 'p'! (se ztmavenim VGA_MEM [tint]) 3. 5. / upraveno pozadi s x-files (bubbles) 29. 4. / 7 novych kostek (to je pokrok! =) 28. 4. / message se prepina, kam se ma co vypisovat a jakym fontem (super =) - ohaknute fonty jako .fnt, pocestinovane menu 27. 4. / oba pouzivane fonty ohackovany (ale chybi je predelat na .fnt) 26. 4. / v menu je mozne skakat pomoci pgup a home nahoru a pgdn a end dolu message se jako default vypisuje centrovane uprostred obrazovky 25. 4. * kolektivne vyrobeno pozadi pod help U pozadi s X-files (!!!) / do pozadi s kredity pridan Nalim a Lucky (polopruhledni =) 24. 4. - umozneny ceske fonty - bubliny vrzou o neco rozumneji - potvory soundi pri vbubleni / v menu dve zanorene urovne kreditu, zaklad pro help 23. 4. / v menu uz funguji kredity (obrazek i submenu je docasne) 22. 4. / vsechny existujici potvurky maji 2 framy v bubline (tak aspon mrkaji) 21. 4. / 2 nove zvuky upraveny 'in-bub' framy tak, aby nevycnivaly, a framy zomba (+ftb) na pozadi se sirenou pridany bubliny (co jineho? =) setup 1.06 (podle typu v dos-promenne BLASTER nabidne i BlasterPro) - odstraneno tuhnuti pri nedostatku zvukovych karet zavinene upravami z 19.4. 19. 4. - zahajeno "zbezpecnovani" programu - testy existence souboru, apod. - opraven minor bug ve WriteIni - bylo zavreno stdout, pak jiz neslo vypisovat chybova hlaseni, atd. na obrazovku 18. 4. / lehce predelane polozky menu pozadi se sirenou (teda morskou) - zmena vykreslovani potvor v bublinach - dracci prasknou bublinu jen pri skoku - odstranen bug ze 17.4. s duplikaci potvor a naslednym tuhykovanim 17. 4. - potwory jsou chytany do bublin a niceny - mozna odstraneny problemy s propadavanim plosinkami 16. 4. - male pokroky v testovani kolizi, ftb s in-buble framy / gamma korekce 15. 4. / .ini pridano do Bublin opraven minor bug v menu (delka slideru se spatne inicializovala) 14. 4. / bokem udelano nacitani a ukladani .ini (samozrejme docasne =) 13. 4. - prvni verze CD audio rutin (cdtry.exe) - bubliny se snazi kolidovat s potfurkami 9. 4. / bubliny v menu zase barevne (ale jen slabe a mozna jeste min) 8. 4. * dokoncena paletova revoluce z 25.3. - nacitani z EBP (prozatim pevne maximum 10 tintu na obrazek) / u vsech potvurek nakresleny framy v bubline konverzni rutina 'rebaall' na prepaletovani vsech nalezenych .celu 6. 4. / vsechny kostky rucne upraveny na nove palety + nejake nove pri te prilezitosti upraveny tilview, mabview a mab v menu pridana hlasitost CD (porad jen docasne) - Bubliny jsou konecne vyplivovany, uz ne jen pouhe "obaleni hlavy" - pusobeni vetru predelano na inkrementalni, zavedena setrvacnost - dotazeny konverzni rutiny a prohlizec pro Eriador Bubble Picture (EBP) 5. 4. / opraveno tga2col (tridilo se jen pres B slozku) pozadi s Quakem 4. 4. / pozadi s Jurovym parkem - EP3 = EPF v3 3. 4. / slidery uz jsou pripichnute na promenne (porad jenom lokalni) 31. 3. / pozadi s prizracnou rukou (v epf2 ma 82kB =) 29. 3. / do setupu pridana polozka BlasterPro (pro hlasitosti) pokud neni blasterpro, jsou radky s hlasitosti v options zablokovane pozadi s ascii drackem (dost jednoduche =) sachove pozadi 28. 3. / balview nacita paletu ze souboru (je to univerzalnejsi) maketint pocita podle parametru z prikazove radky jeste upravena pevna cast palety (5 barev se zbytecne prekryvalo!) v menu jsou slidery (pro nastaveni hlasitosti) jde nastavit celkovou hlasitost a hlasitost sfx (jenom blastpro?) 27. 3. / tga2col spocita paletu vhodnou pro konverzi obrazku (160 barev je pevnych, 96 vybere - i s ohledem na tinty) prekonvertovany vsechny exitujici obrazky na pozadi 26. 3. / prekonvertovany kostky a pajdulaci (jen pomoci 'rebal') 25. 3. * rozhodnuto vyrobit individualni palety a format .ebp 24. 3. *** sjednocena verze 0.08 *** / bubliny v menu zase jen pruhledne (nebije to do oci) motyl by uz se (snad) nemel zasekavat (kdo vi...) 23. 3. / v menu uz jde vytvaret zanorene urovne pozadi s detailem oka - nejake vlekle problemy se stackem (snad) vyreseny (first encountered 7.9.1996) 22. 3. / dokonceno pozadi s Dragmanem tint pouzivaji i bubliny ve hre bubliny obou dracku jsou jinak tintovane (zelene a modre) 6 novych kostek 21. 3. - chyba v Blasteru konecne odhalena: BC v 386 rezimu pouziva EAX, ale pri preruseni uklada na zasobnik jenom AX! / v menu pridany male bubliny do vzdalenejsich vrstev .TNT = balik tintu tinty se dynamicky nacitaji a daji pouzit bubliny v menu pouzivaji ruzne tinty (CirKuS!) v menu jsou zvuky (5 novych =) na preskakovani startovniho vypisu dat je Skippy (ale malym) 20. 3. / prace na pozadi s Dragmanem v menu je switch2 s komentarem * opraven bug v konstruktoru Blastera, kde se nespravne vyhodnocovalo porovnani charu a intu(!) (ale porad to pada) 19. 3. * marna snaha zlikvidovat chyby v Blasteru i jinde... =( 18. 3. R po tuhem boji pouzivaji bubliny tint (zatim jen v menu) / ...zase zacal padat blaster =( KRIZE!!! v menu uz spravne funguje enter daji se preskocit startovni vypisy 17. 3. / menu se centruje, kurzor uz pobiha spravne a jde psat do stringu 16. 3. / menu.cpp - vypisuji se polozky a zmatene pobiha kurzor 15. 3. / pres "menu" litaji paralaxne bubliny 14. 3. / pozadi s nacrtkem obsahu hry 11. 3. - opraven bug v Message, takze uz to po menu pri vice hrach nepada / pridany nepismenkove symboly ve SmallFontu 6. 3. - prvni obrysy uvodniho menu (pri vice startech buguje!) / predelano pozadi pod menu 5. 3. - odstranen bug se zasekavanim dracku pri plivopadu (doufejme) / prohlizec tintu (.lit) (prace na kachne) 4. 3. m novy sampl praskani bublin 27. 2. / dokresleno pozadi s vitrazi pozadi s Drackem svobody nejake nove kostky opravena chyba v BSound, kdy se vzdy pouzivalo 8 kanalu - predelany framechain nebula 25. 2. / zomb se po dopadu zase odrazi, takze se postupne tlumi pridany setup dokresleno pozadi s plechovkou 17. 2. + onemocneni + 25. 2. 16. 2. / cast objektu Blaster dana jako static, aby se zjednodusil pristup 15. 2. / pridany a predelany samply (nekterym to moc nepomohlo =) 3 nove tematicke kostky 14. 2. / v Bublinach BSound zahadne nepada a to je dobre! srovnany konstanty delek bufferu, takze zvuk uz je ok vyrobeno 5 zakladnich zvuku 13. 2. / warholovske pozadi BSound je prepsany na IRQ, takze zvuk uz nepraska, ale PADA! (a jeste asi nesedi konstanty delky, protoze to chvilema jede divne) 10. 2. / BSound pouziva cyklicke DMA (ale jeste bez IRQ) 5. 2. / detektivni pozadi (noir) 31. 1. / kriminalni pozadi 25. 1. *** verze 0.06 *** / cerveny motyl (id=6) se odrazi od plosinek nove (lepsi?) pozadi pod scrolling z nejasnych dovodu jsem zvednul verzi na 0.06 =) 24. 1. / init zvukovky cte z .cfg (ale jinak je zvuk beze zmen) 23. 1. / nakresleno jakesi pozadi pod menu (dva dracci) -1997- 31.12. / prepsany konstruktory potvor, takze ted vyrazeji ruznymi smery 27.12. / pozadi se snehovym drakem 28.11. / pokus o konstantni rychlost i na 386 a ZELVA! (ale divne projevy) 23.11. - funguje rozliseni framu pri skoku nahoru a dolu / pozadi s vojakem 21.11. - bubliny praskaji 20.11. / upravena grafika motylu (meli v sobe diru) / dokresleny framy raketaka (26 kousku) 19.11. - bubliny mizi (zatim bez praskani) 16.11. / nakresleno pozadi s "volebnim" plakatem (je trochu divne) 15.11. / napsan motyl odrazejici se od zdi 7.11. - uvodni scrolling lehce upraven 5.11. *** verze 0.04 *** - uvodni scrolling - drobna uprava testu - postavy by se snad uz nemusely 'propadavat' - v souboru s vlastnostmi pridany vlastnosti stable_l, stable_r 19.10. / ze zvukovky se neco ozyva, ale takhle to urcite nepujde (zvuk je prerusovany) 17.10. / prvni pokusy se SFX na blaster 10.10. *** verze 0.03 *** - dracci 'vypousteji' bubliny, ktere se zmatene pohybuji 27. 9. - nejake drobne zmeny v kodu 25. 9. - rychlost zmeny framu se jiz muze lisit podle typu potvory - nejake drobne zmeny v GRAPH256.CPP a EPFLOAD.CPP 24. 9. - zaveden soubor .VLS pro definici vlastnosti celych typu potvor (ofsety ve framechainu, povolene akce, ...) - potvory se objevuji na spravnych mistech / 8 framu nebula 9. 9. / osm framu valiciho se zomba 7. 9. - GAME.CPP je funkcni, nacitaji se levely a udaje spritu - pri alokaci pameti se objevil problem, ze stack se kryl s heapem a ztracely se data ze zasobniku. Reseno nastavenim 'Assume SS equal DS' na 'Always' - stack je v data segmentu 5. 9. *** verze 0.01 *** - zahajena prace na GAME.CPP - finalni podobe hry 31. 8. - snaha opravit propady pod uroven zeme a chyby pri fire 30. 8. - predelavka dokoncena 26. 8. - predelavka GRAPH256 17. 8. - bublina lita po obrazovce 12. 8. - draci uz se otaceji na miste a ocas muze couhat do zdi 11. 8. / plosinky vrhaji stin zesikma a vypisuje se hlaska o prntscr (Message) 9. 8. / vyrobena rutina na prechody mezi paletami a na konverzi baliku 8. 8. / plosinky vrhaji stin na pozadi R .bbl (balik bublin) a testovaci programek 5. 8. / prekresleny framy dracku (konecne upraveny pro novou paletu) 3. 8. / Roman vyrobil format pro ukladani 'skla' a napsal bozi asm rutiny 31. 7. - zkompletovana verze 3107 se screenshotem do gifu 22. 7. / editor vetru .wnd WND(1.00) 19. 7. R vyrobil zkusebni verzi sklenene bubliny 16. 7. - potvurka se odrazi od zdi a nevrti se ve skoku 15. 7. R vyrobil druhou verzi gifu 14. 7. / nakresleny dalsi framy a nacrtnuty dve potvurky vyrobena nova paleta (specialne kvuli ohne) 12. 7. - potvora se dost zmatene plazi (chce to zmenu nekterych metod) / experimenty s pruhlednosti 10. 7. - vlozena prvni zkusebni a nehybna potvora 9. 7. - test volnosti pohybu vlevo, vpravo podle mapy, vymakly odraz nahoru 8. 7. - nacitani mapy, test plosinek pri skoku 5. 7. - zrychleni scrollingu nahoru a dolu 4. 7. - vylepseni flipu - 32-bitove instrukce 20. 3. - horizontalni scrolling vlevo a vpravo / .mab a mab.exe = editor plosinek 19. 3. - vertikalni scrolling dolu - faster vertikalni scrolling dolu a nahoru primo ve videoram, pro scrolling na cernem pozadi / .til = balik cihel 18. 3. - teleport zabudovany do programu (verze 1.09). / zkusebni program 1.09 se ocitl na Web strance Eriadoru (Official) - ve verzi 1.10 udelan vertikalni scrolling textu vzhuru 17. 3. / nakresleny framy spritu Teleport 15. 3. - opravena utilita FNTVIEW na zobrazovani znaku pouze do 126 - opraveno ukladani fontu v PIC2FNT (nyni verze 1.02) 14. 3. - dokoncen vyvoj zobrazovani fontu 8x8x2color 12. 3. - misto "klice" pobihaji dracci (2) 11. 3. / vyroben format "balik" = *.bal (neni nic moc) vytvareni a prohlizeni 9. 3. / nakresleny skoro vsechny faze dracku 5. 3. - "klic" pobiha po obrazovce a poskakuje 29. 2. - rutiny na vykreslovani sprajtu a swapovani obazovek (letajici xichty) 25. 2. - zahajeny debaty -1996-