BubWiny! (historie opět mezi námi! =) *** 1.13v *** 29. 5. / upraveny kapičky (MAXDROP 64, škytací navíc zrychlují) / opravena posloupnost levelů Gray (212+) 26. 5. / opravena chyba u obrysových symbolových bublin (chyběl def) 2006 *** 1.12v *** 12.11. / opraven bug restore endportu při redalertu (není to tport!) 11.11. / opraveno restore bckg_redalert (bylo to vázané na redalert) / eliminováno vykreslování mrtvého teleportu po restoru (i v 1.0!) / opravena redalertová časomíra po restoru (zůstávala normální) / upravena práce s m_background (pro jistotu) 9.11. / opraven i alt-tab interscreenu bonusových levelů 8.11. / opraveny výpisy u bodových kouzel (ostuda =) / oprava neviditelných kostek v 68.levelu / opraven výpis textů po alt-tabu v interscreenu *** 1.11v *** 10.10. / opraveno klíčování grafiky Murrayho / ještě jedna verze ikony / upravena propagační obrazovka na konci (undead web a spol.) / upravena siréna při redalertu (interval a bug v bonusových lvls) / vyhozeny utility Reg UnReg a Vyber (celkem zbytečné) 9.10. / drobné vnitřní změny v objektu Player / opraveno počítadlo času při novém redalertu / drobné změny v pozadí úvodních 2 levelů a interscreenu 8.10. / predělán způsob, jakým Murray sleduje hráče v bublině / opraveno plivání do okraje obrazovky (last minute oprava z 1.0) 7.10. / opraven překlep v Murrayho hlášce *** 1.1v *** 17. 9. / redalert předělaný na dva surfaces (neměl by tak cukat) / ikona i pro XP 14. 9. / pozadí menu se už možná při opuštění dealokuje 12. 9. / opraveny chyby v číslování některých levelů (bonusové + bil5) / kostky a levely z s.e. dema zahrnuty do plné verze 2004 *** 1.0 special edition demo *** 25. 9. * usporadany levely pro specialni demo + dalsi zmeny 31. 8. / nove kostky pro karetni levely 30. 8. / upravena propagacni obrazovka na konci dema *** 1.0 *** 15. 5. - murray nereaguje ani na draka v bubline 14. 5. / nove pozadi konec / upraveny pozadi hand2 a title - odstranena debugovaci vyjimka pro mapu - definitivni? verze Reg a UnReg, Vyber 13. 5. - kralik ma prodlouzeny interval praskani 12. 5. / neplanovane staticke outro 11. 5. / upraven balik ruznych levelu - instalace pomoci self-extracting ZIPu 10. 5. / Lenka a Fajmi v kreditech 7. 5. - motyli nevytuhavaji ve zdi - uprava levelu stavba4, aby po padu do sachty slo z toho jeste vybruslit 13. 4. - dvoufazovy vyskok funguje i v levelech se zmenenou gravitaci 10. 4. - maximalni pocet potvor zvysen na 25 5. 4. - dvoufazovy vyskok - oprava spatneho vypadavani motylu z Bubliny *** 0.99.6 *** 13. 1. - scorelabels se objevuji i u leveho okraje (x <= 0) - default lives 10 -> 8 - nejde navolit jednu klavesu pro dve veci - uprava prehravani zvuku u toppers 12. 1. / emb2emb - konvertitko na novy format emb - hra pouziva upravene .emb 11. 1. / upravene ascii levely a jejich kostky MAB 1.38 - zmena formatu emb (kostka je word misto bajtu) 11. 1. * symboly posunuty v tiles na pozice 130-134 - TheEnd pro demo prekopan do SlideShow - nejde zvolit Escape pro ovladani dracku - posunuti zvuku v toppers ke stredu 10. 1. / upraveno ascii pozadi 9. 1. / utilita bmp2til pro pruznejsi editovani levelu 8. 1. - oprava minor bugu s chytanim se do bubliny na pravem okraji *** 0.99.5 *** verejne *** 7. 1. / drobne upravy levelu a pozadi v demu - statistiky, ktere jsou zmenene se zobrazuji jinou barvou 6. 1. / draci hracu jsou konecne komplet predelani 5. 1. / drak skace a plive upraveno bananove pozadi 5. 1. - ukazatele casove omezenych bonusu 4. 1. / drak je plne chodivy 1999/2000 22.12. / prototyp noveho draka 17.12. / komplet nove pozadi enter 16.12. - playeri mizi ve finalnich teleportech - prohozeni bodovych a powerup symbolovych kombinaci / nove drevene kostky pro enter levely 15.12. - uprava zobrazeni teleportu pri red_alertu * jina verze varovnych hodin 14.12. / upravy kostek (novy beton, kameny, retezy, ...) upraveno volebni pozadi - blikajici ikona hodin pri dochazejicim case 13.12. / upraveny kostky ascii levelu and more * chrestici sampl pro prujezdy hiscore 12.12. - pri red_alertu by melo byt mene rusivych prvku (ne red_alertovych), bubliny nezmizi - posunuty panning do stredu sprajta *** 0.99.4 *** verejne *** 9.12. - repelent proti murraymu - countdown - Ulf (Grumpfh) v kreditech / upraveno pozadi pod menu (Grumpfh, ztmavene fotky) / drobne zmeny v manualu 8.12. - opraven cas pri murraym / upraveno numb pozadi a souvisejici levely 7.12. - AVIPlayer integrovan do hry 6.12. / upravy levelu (i v demu) 5.12. / MAB 1.37 - mraky funkci pro praci s transparenci 3.12. - AVITest1 / MAB 1.36 - pridana editace transparence, automaticky ma prednost .emb *** 0.99.3 *** 3.12. * nova grafika a vykreslovani teleportu 2.12. / numb pozadi - zrychleno scrollovani hiscore 1.12. / podklad pozadi =) numb MAB 1.35 - flipovani selekce a export do .emb 30.11. - sektorove clearovani (zatim s drobnymi mouchami) 26.11. - pridano mozne nastavovani verze DirectX pro build (hlavne 6.1) - oprava cteni neexistujicich hodnot z registru - pridano prehazovani reproduktoru *** 0.99.2 *** verejne *** 24.11. - oprava brusleni po plivnuti (xakru, to je vecny zdroj bugu...) / drobna uprava levelu - utilitka odstranujici z registru nastaveni Bublin *** 0.99.1 *** verejne *** 23.11. / updateovany manual - uprava zvuku v red alertu - oprava nacitani hlasitosti z registru - oprava potencialniho bugu s casem v kratkych levelech 22.11. / title dema obsahuje i napis "demo" =) upraveny reklamni obrazovky na konci dema - Game::restore obnovi i texty - pri redalertu se zrusi vsechny Bubliny - solid bubbles a hlasitost se zapisuji do registru - restore obnovi i spadla_klec - zvuky praskleho vejce - zvuk v the end - FPS na switch s_test - verze presunuta na title - advert vyuziva fakeopen - solid symbolove bubliny - zvuk pri red-alertu - zrychleni animace draku - oprava bugu s neukladanim hiscore 21.11. - obrysove bubliny - uprava kolizi s motyly - cheatovani se nastavuje pri povoleni v registrech v menu (F11,F12) - restore pri statistikach a redalertu - v toppers jsou zvuky - oprava catch after death bugu - zarovnani textu v initu - zrychleni praskani bublin 20.11. - oprava neopravneneho pouziti BltFast pro HW->Mem blit - TheEnd gamestage - reklamni obrazovky - zrychleny fadeout 19.11. - oprava murray bugu - oprava bublifuku - uprava magictime - Player muze plivnout bublinu i kdyz je orezany - Player se pri zmene smeru chuze ihned zastavi - posachovana inicializace - nastaveni zvuku v menu pristupne jen pri sound_device->werror == 0 / predelany warhol a kolar 2 obrazky na konec dema 18.11. / dokresleny frejmy nahradnich bublin drobna uprava pozadi start nove pozadi che - bubliny pouzivaji zalohu v pameti - samofuky - nastavovani hlasitosti v menu 17.11. / pri slozeni kouzla bliknou symboly komplet predelane pozadi snow, upraveny dragman - tinty zredukovany na polovinu - konecne mozno zrat ovoce v bonusovych levelech od zacatku - update klavesnice se vola v zavislosti na zobrazovani - krehke bubliny - oprava jednoho klouzaciho bugu v Player - po doskoku uz se zase nebrzdi (pokud to neni zadouci) 16.11. / upraveny pruhledne kostky opraven posunovaci bug pri zapisu stringu v menu mab2emb 1.03 (s parametrem konvertuje jen jeden soubor) dalsi upravy bc, dragcoke, eye, pink, warhol a x-files *** W.10 *** 15.11. / u rudocha opraveny konstanty a bug v map.countturnpos pokusne zrychleno blikani pri nezranitelnosti autori v menu jsou zlute =) upraveno bc, nessie, park, script a x-files - plne a symbolove bubliny pouzivaji stary praskaci sampl 14.11. / upraveno bc, mission a typo - pouzity novy sampl praskani bublin (ted jsou dva) - zvuky se hraji stereo - kouzlo mrazik - pridavani casu 12.11. / upraveny frejmy dracku v bubline - opravena pauza - opraven 0,0 <- 20,36,30,48 bug - na tab se objevuji statistiky pouzivanych vlastnosti 11.11. / upraveno pozadi pod menu (fotky) a egypt volitelne ztmavovani pozadi ve hre upraveny popisy levelu ve hre drobne zmeny v levelech dema - mizejici ovoce je transparentni a kesuje se - nezranitelnost je vyraznejsi - drak se zastavuje po dopadu 10.11. / upraveno pozadi banana, ascii a statue predelany redalert - napsany funkce na profiling 9.11. / extra pozadi pod start (mutace interscreenu =) upraveny bublinove frejmy nebula pozadi chess ztmaveno *** W.09 *** 8.11. / addglass 1.00 meni priznak pruhlednosti v .emb =) / horizontalni blast / casomiry u gappa, chess a vampire n novy sampl rozbijeni vejce * animovany rubin * upraveny fireball - pouzivaji se hesla - prekopany interscreen 7.11. - rubin - score labels / timer v church 6.11. - zluty drak a fireball ve hre - cerveny drak ve hre - hrac se pri dopadu behem fire zastavi 5.11. / upraveny animace v bubline zombu, motylu a kachny 4.11. - toppers scrolluji az se jim za patami prasi - toppers zastavuji na jmenech * MenuLineScrolling nahrazena optimalizovanou MenuLineToppers / nove pozadi pod menu 3.11. - drobna uprava spadla klec 2.11. / upraven WSound - napsana trida MenuLineScrolling pro skrollovani toppers - menu se posouva az pri prechodu do podmenu 1.11. * upraveno menu / novy podklad interscreenu / timer v pozadi x-files, ghost, quake a disketa - screenshot funguje i v interscreenu 31.10. - upraven test Sprite::CantGoLR, aby snizila cetnost posouvani pri padani pres okraje kostek - kouzla: zivot navic, praskac, hbitost, vyssi vyskok 30.10. - scrollujici menu - Escapem se vyskakuje jen o menu vyse - zvyseny jump_strength - zvysena accelerace 27.10. - statistiky na Tab (zatim bez statistik) 26.10. - murray ve hre 23.10. - skrabani na bublinu zevnitr - skrabani potvor na bublinu pred vypadnutim - domino pusobi na symbolove bubliny - vyzivnost se pri zabiti nastavi na 1 - kralik ve hre - oprava nedealokovaneho zvuku - mapa vyuziva putdarky 22.10. * jiny timer na poslednich 10 sekund / putdark25 a putdark50 21.10. - timer ve hre * polopruhledne kostky - neviditelnost / dalsi upravy qfontu (12 pix) mab2emb 1.02 (priprava na polopruhledne kostky) 20.10. n oba zombi jeste upraveni - kouzlo lapac / puttransparent =) 19.10. - nezranitelnost - bubliny skutecne praskaji / zuzene qfonty (14 pix) nakreslena fireballova maska 18.10. / azurizace modreho motyla n zomb 17.10. / upraveny kamenne kostky a symboly 16.10. - incializacni vypisy 15.10. - napoveda - vypis autora a jmena levelu 14.10. - uvodni obrazovka / predelano bunny pozadi *** W.08 *** 12.10. - fade out - zvuk ve hre 11.10. / bublifuk - bublifuk a symbolove bubliny ve hre - drak umira a oziva - pauza 10.10. - zobrazovani symbolovych kombinaci (vytvareji se F1 - F8) 9.10. - zobrazovani energie - drak se chyta do bubliny 8.10. / docasne pozadi pod menu - optimalizace bublin vynechavanim aktualizace (nic moc) 7.10. / upravene 3 pozadi - zobrazovani skore 6.10. / font pro skore / opraveno vejce 4.10. - prekopana klavesnice, - zobrazovani jmen - temer hotove menu 30. 9. - prvni naznak menu, zrusen dialog volby levelu - opraven bug v clearKey *** W.07 *** 30. 9. - kapka pri skytnuti ma spravnou barvu 29. 9. - mozno hrat vice zretezenych levelu - opraveny nejake drobne chyby u bublin a final teleportu 24. 9. - final teleporty ve hre 22. 9. - potvurky jsou zabijeny v bublinach - pocitani a zobrazovani bodu - z praskle bubliny s potvorou vypadne bonus - kapky maji spravnou barvu podle hrace 21. 9. - bubliny chytaji potvurky 17. 9. / upraveno pozadi billboard 15. 9. / praskaci frejmy bubliny 13. 9. - bubliny jde prasknout 11. 9. - bublina se hybe 8. 9. - bublina ve hre / frejmy bubliny 30. 8. - kapky ve hre, zatim odzkouseny pres Blast - opraven "horni" bug u clippingu *** W.06 *** 26. 8. - clipping pri opousteni obrazovky (zatim nahore buguje) - pri skoku skrzeva okraj jednoduche polosinky se v pripade, ze sprite neni na okraji neni stabilni, neprovadi posun - nacitani map EMB 20. 8. / opraven bug v konvertoru map2emb *** W.05 *** 18. 8. * frejmy sprajtu orezany na minimalni velikost - opraven bug v nacasovani screenshotu - opraven bug umistovani bonusoveho ovoce - test obsahuje vlastni ikonu =) 17. 8. - console ve hre (paralelni dialog) - draci ve hre (neplivaji bubliny) / mab2emb -> konverze map z ulozeni po sloupcich na ulozeni po radcich plus rozsireni o dva radky nahore a dole - pro clipping *** W.04 *** 16. 8. - teleporty se cacheuji - zase se lze bezpecne prepinat mezi tasky - hra se vzpamatuje - kachna ve hre - vejce ve hre - predelany konstanty pro pohyb 9. 8. - teleport ve hre - ovoce ve hre *** W.03 *** 1. 8. - obludarium - bubtest W.03 31. 7. - ve hre jsou zombi, motyli a nebulus 30. 7. - R16 View nacita i kompresovane veci 25. 7. / r16 by _melo_ resit i nacitani s kompresi 23. 7. R prvni verze formatu na ukladani "skla" + pracovni rutiny *** W.02 *** 16. 7. - motyl je animovany (ve 'hre') 16. 7. / komprese funguje i s RLE! - vykresleni motyla visiciho bez animace je ve 'hre' =) 15. 7. / r16compressor a r16decompressor - zatim nefunguje RLE 14. 7. / bublinove frejmy potvor oddeleny do samostatnych souboru 13. 7. - pocitani fps 12. 7. - vypisovani message *** W.01 *** 12. 7. - pridane screenshoty / zluta mutace ikony =) 11. 7. - vykreslovani stinu pod kostkama 10. 7. - prvni verze projektu Bubwiny - vykresluje .mab na pozadi r16 6. 7. / NoFXtest 0.95 - polysamply - ZVUK JE KOMPLET! (snad =) NoFX! 1.03 - podpora definic polysamplu 5. 7. / NoFXtest 0.94 - podporuje panning a play restartuje sampl 27. 6. / NoFXtest zrejme debugovan a zvuci! (mono a sampljednohlase) NoFX 1.02 - opraven bug pri signed konverzi .snd 26. 6. / NoFXtest je funkcni, ale neni nic slyset =P 20. 6. - fontconvert - 2^n celu na radek 19. 6. / prazdna aplikace na test zvuku 13. 6. - R16view zobrazuje rozmery obrazku 7. 6. / dokonceny upravy kachny a motyla - VESKERA GRAFIKA HOTOVA! (ovsem asi se jeste ledacos bude muset dodatecne predelavat) nafialovela mutace rychleho zomba 6. 6. / TwinPeaks pozadi - pozadi jsou komplet! (co vylepsovani? =) 4 kostky pro ukazatel casu beze zmen zkonvertovan smallfont 4. 6. / upravy frejmu potvor v bublinach a doretusovani kralika 3. 6. / animovani dracku zdarne dokonceno! =) Murray dostal valecne barvy vyklicovana vetsina potvor (chybi kralik) 2. 6. - opraveno zobrazovani klicovani v r16view / frejmy chuze doleva komplet, doprava napul opraveno klicovani u veskereho ovoce... uf... 1. 6. / frejmy draka v letu a plivani doprava (+drobne upravy) 31. 5. - bmp2r16q (vsechno z prikazove radky) / pozadi pod menu jakztakz v kupe (jsem zvedav na kritiku...) 30. 5. / predelane volebni pozadi 29. 5. / predelane vojenske pozadi (zneuzita mohyla =) 28. 5. / frejmy plivani doleva a postavani doprava 27. 5. / frejmy draka v bubline a cast chuze doleva prototyp druheho pozadi pod menu 26. 5. / chcipajici frejmy draka dokonceno Q. pozadi 25. 5. / predelavka Q. pozadi (jeste tam chybi drak =) 24. 5. / prvni verze pozadi pod menu (kolaz vseho mozneho) barevne mutace qfontu 23. 5. - midware: menu.h, menu.cpp / pozadi se snehudrakem a mission (predelane) 22. 5. - hruba konverze do 'midware': message.*, score.*, teleport.cpp / pozadi s dragmanem postradalo panely, predelany Warhol 21. 5. * oprava tintmaker (pricina divneho chovani TintView v 565) - TintView 0.8 (zatim nejasnosti v 565) - putString 20. 5. / nulty frame draka (de-facto nacrt) * BMP2R16 - 2bitove rastrovani 19. 5. - oprava bugu v BMP2R16 a R16View 18. 5. / kralik zdarne odflaknuty frames.cpp - jumpnext, selectchain a setdirection =) 17. 5. - R16view / pul kralika, font lehce otexturovan 16. 5. - BMP2R16 konvertor / podivne predelany font (zatim jednobarevny) 15. 5. - obsluha klavesnice a KBDTest1 14. 5. - TintView 0.7 (Super! ale jen 555) 13. 5. - tintview 0.6 (ne zcela funkcni) / bitva s levely - par novych, udrzba chyb a podobne 12. 5. / tintcounter 1.01 - generuje tabulky 555 i 565 11. 5. / dokonceny frejmy kachny v bubline - kachna je snad ok 10. 5. n renderovana kachna zepredu 9. 5. / jeste upraveno pozadi sirena, predelana socha a bunny komplet nove typograficke pozadi 5. 5. / retusovani kachny 4. 5. / castecne funguje nacitani properties 3. 5. n rovnobezne promitnuta kachna 2. 5. / pozadi crime a siren n 3d kachna z blizka 1. 5. - surfacemanager a graficke rutiny 29. 4. / navrh plastove kachny =) trida FrameController (no, spis jen navrh) 28. 4. / tvorba realisticke kachny - zavrzena =( 27. 4. / dokoncena jahoda (ovoce je komplet) zkusebni frame kralika rozepsany headery frame.h a property.h 25. 4. / dokonceno nessovske pozadi na tynliskem kanale 23. 4. / zbastlene hrozny a docela slusna ostruzinomalina nacata jahoda 22. 4. / nakresleno jablko (uz snad neni shnile =), tresne a banan nacaty hrozny 19. 4. / pozadi vampire a pink, zneuzit kanal pro nessie (jen nacato) 18. 4. / pozadi ink, kolar a wall (celkem hotovo 23) + title 17. 4. / pozadi eye, park, bc a script 16. 4. / nakresleno nove kralici maso, vejce, meloun, citron a rubin 15. 4. / prekreslen zomb, zelva hozena mezi kostky (porad 20x20) 13. 4. / prekresleny frejmy teleportu =) 12. 4. / marna bitva s pozadim s okem wsound.cpp beznadejne tuhne =( 11. 4. / FakeDir 1.07 - FakeToo (podporuje i delsi nazvy a soubory - win) 8. 4. / dokonceny frejmy nebula 6. 4. / pozadi church zkonvertovano do svga 4. 4. / wsound.cpp dokaze cist hlavicky .nfx 3. 4. / NoFx! 1.01 - dovoluje definovat aliasy 2. 4. / prekresleny i magicke symboly - kostky jsou v kupe 1. 4. / 105 kostek 31. 3. / presne 100 kostek odbyto (zbyvaji symboly, snow a slime) 30. 3. / novych kostek je zhruba 80 29. 3. / novych kostek uz je 41 (zbyva neco pres 50) 28. 3. / kojot pri narazu rve Buuubliny! NoFX! - novy lepsi format na ukladani zvuku a utilita NFX (snd i wav!) (wsound ovsem .nfx zatim nepouziva) 27. 3. / kojot pri narazu chropti 26. 3. * bubw01.txt - prvni verze sepranych spisu =) par novych kostek 25. 3. / na hrubo prevedeny kostky (til2bmp =) napsany prop.txt (uvaha o frejmech) 23. 3. / nebulus zleva 17. 3. / prekresleny Murray 16. 3. / bal2bmp .99a prekresleni motyli n vyrenderovana reprezentacni hlava draka 15. 3. / bal2bmp .99 14. 3. - letajici kojot! / 5 prevedenych pozadi 13. 3. / pruzkum dxsound 7. 3. / 7 pozadi v svga